Gå til innhold

Noen som vet av denne?

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Påkostet 100.000,- ???

Hvor har de kronene havnet da? For bilen så ganske sliten ut..

Kan jo ha havnet i stereoanlegget, men å bruke 100.000,- på stereo er vel... litt mye? Men hver sin lyst.

Står da iallfall at den har 136 hk, er vel en GTI da.

Er jo bare å ringe å høre så får du svar på alt du trenger å vite :)

At bilen var sykt rå var vel litt å ta i ;) Vingen var fæl... og bilen var fæl :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakke skabbebil: 30 000,-

90fangere: 2000,-

Grillist: 1000,-

Speil: 2000,-

Grill: 1000,-

jallavinge: 2000-

felger 7000,-

senking 4000,-

stereo 30 000,-+++?

=79 000,-

++++masse dilldrit

kan vel vere noko slik da, fins mange rare folk........

Kaldblod: jaudå, mange farger som matcher her :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

136HK stemmer ikke overens med noen av motorene som kom orginalt i Golf 2 og når jeg søkte litt fant jeg ut at bilen er en 1.6 med 75hk. mulig denne bilen er godkjent ombygd.. men det står det jo faktisk ikke noen om.

bilen ser også igrunn generelt sliten ut syns nå jeg, ser ut til at den har en bulk i bakplata blant annet. og er jo tydelig av minst en framskjerm er omlakkert. Listene er også fjernet ser man, men av en eller annen grunn ikke fra framskjermen(e). men det er jo tydeligvis lagt litt arbeid i den med blant annet clean luke (og fjerning av vindusviskerhull foran?)

om bilen er så bra som selger skal ha det til OG den er godkjent med motoren som sitter i er nok ikke prisen noen upris. kan selv ikke fordra hverken fargen eller vingen eller speila. men det er jo bare min mening :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at den bilen er sykt sliten. var å så på den for 2 år siden... den var totalt utslitt den gangen... Tviler sterkt på at den er bedre i dag motoren var en 1,6 forgasser den gangen som vist var trimmet... men 136 hk tviler sterkt.... da har det blitt byttet motor siden den gang... Den var strøken i 96 da var den i bilsport....

Lenke til kommentar
Del på andre sider