Gå til innhold

Da var familiebilen på plass, 2001 mod. 320D Touring

Ranger emnet

jkr

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått meg familiebil, det ble en 2001 320D touring.

Bilen har sportsinteriør, delskinn, sportsunderstell, 18" med 225 fram og 255 bak!!! 16" vinter. Klimatronic eller hva det heter, ASC+T, 6 airbag, el. vindu, speil og el glass takluke ++++ diverse stash.

Bilen er optimert hos Turbo karlsen, så den drar rimelig godt, ingen dau diesel værtfall.

Var utrolig god og kjøre, å lå vannvittig godt på veien.

Her er noen bilder

1_-392107611.jpg

1_359591821.jpg

1_-92670682.jpg

1_-25036395.jpg

1_-2126388442.jpg

1_-541986653.jpg

1_74644109.jpg

Det første jeg gjorde når jeg fikk bilen var å bestille ny bak lykter og multifunksjonsratt med cruise control.

image_1703_big.jpg

image_3790_big.jpg

Fortsettelse følger, driver å flytter så tiden på nettet for tiden er knapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk familiebil det her må jeg si. Men hadde sett mørkt på å koble rattet dersom jeg hadde kjøpt sånn (ikke så skremmende glad i ledninger)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk familiebil det her må jeg si. Men hadde sett mørkt på å koble rattet dersom jeg hadde kjøpt sånn (ikke så skremmende glad i ledninger)

Det er plug and play så det skal gå bra

gratulerer ...utrolig fin bil du har fått deg der...E46 er en fin bil...syns jeg da.
gratulerer. fin bil.

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vist "plug and play" i alle E46 utenom 98 og 99 modellene .. og jada .. jeg har 99 modell :( :P

jeg ser bilen er importert og er du helt sikker den har sportsunderstell? så litt høy ut for meg...

Du blir litt lurt av bilde, Den er levert orginalt med sportsunderstell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ai!

Meget pen bil må jeg si :) Gratulere så meget.

E46 som familie-tralle må da være optimalt :titties: Blir det full M-styling på denne? Det hadde vært oberst.. yodude

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ai!

Meget pen bil må jeg si :) Gratulere så meget.

E46 som familie-tralle må da være optimalt :titties: Blir det full M-styling på denne? Det hadde vært oberst.. yodude

Takk takk

Har tenkt på M-styling, men har nettopp flyttet og den kommer en liten familieforøkelse i september, så det går nok en del penger der, men vi får se va vi får tell til neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Så bilen i dag for første gang.. Veldig fin.. Fått på cruise control?

Takk for det, håper du så den etter at jeg vasket den :)

Ja har fått montert cruisec. var ett par timers arbeid, når all ferie stresset er ferdi så skal jeg legge ut noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider