johgla Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 så en svart lambo gallardo i tr. heim idag ca 12 tia m SU skilter. vanvittig bil..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Har sett en svart en som suser rundt i byen om dagene selv. SU skilter. Tror den stod oppe i sokndalen en stund og. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corradopower Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Så den i byen forleden dag jeg også! SINNSYK fet bil! Sikkert Stargate Studioes gutta som har vært å kjøpt seg bil igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 har sett en her i Oslo by og....fikk den faktisk til å gi på så ikke aller værst at jeg er sikker på at noen av mine indre organer senere ligger et annet sted i kroppen min enn de gjorde før....fy F.... for et brøl!!!! Så den ved Hellerud T-bane stasjon like ved tveita senteret. Den var gul med røde skilter naturligvis iogmed at norge enda ikke har papirer til å få den godkjent ennå (så vidt jeg har fått med meg) :rolleyes: Det var en mann som kjørte den og!! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 har sett en her i Oslo by og....fikk den faktisk til å gi på så ikke aller værst at jeg er sikker på at noen av mine indre organer senere ligger et annet sted i kroppen min enn de gjorde før....fy F.... for et brøl!!!! Så den ved Hellerud T-bane stasjon like ved tveita senteret. Den var gul med røde skilter naturligvis iogmed at norge enda ikke har papirer til å få den godkjent ennå (så vidt jeg har fått med meg) :rolleyes: Det var en mann som kjørte den og!! :pray Denne er godkjent og registrert på en i Oslo, så man får nok godkjent de i Norge også.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 http://www.ba.no/forbruker_guider/bilogmotor/article1333947.ece lurer på om det er denne jeg så i tr.heim solgt av sandven i bergen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Denne er godkjent og registrert på en i Oslo, så man får nok godkjent de i Norge også.. var det ikke den vi så a simon? så ikke så mye på felga. men det var lik farge. det var ivartfal det brølet når han ga på :pray :scared Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Hmmm...ja kanskje jeg har tatt feil da!!! Ja det var den vi så Harryboy :bump Feit bil det...og hvem fikk den til å gi på?? ;) hehe..fin bil!! kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg