Precious Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Hey hey heey!!! Jeg har lest mye på forumet de siste ukene, posta litt, men ikke så mye. Så jeg fikk lyst til å lage en tråd. Og her lurer jeg på om det er folk fra skien/porsgrunns distriktet som pleier å ta en tur i byen (skien hovedsaklig), her? Leser at det mange som kjenner/kjører i samme distriktet på detta forumet. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 jeg har tenkt å begynne å råne litt i skien nå framover..hehe men jeg kjenner ingen rånere der fra før av da :( men håper det hjelper seg etterhvert.. har nettopp lært meg litt av råne ruta så..hehe kanskje vi treffast på "strippen" en dag.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Det pleier å stå en liten gjeng ved der hvor Shell lå før; Peppis Pizza eller no'? Eller er den borte også? Jeg for min del har passert 30 og kan selvfølgelig ikke blande meg med slik barnslig berme. (men står det en Porsche der stopper jeg kanskje). ;) Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 fy FAAAAAEN!. du vurderer ikke seriøst på om du skal BEGYNNE å råne litt?. å råne er jo så forbanna lavmål som det går ann da!... Hva faen er så kult med det? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 JEG har ingen planer om å ta opp råning med det første, men skjønner at bilglade syns det er OK å treffes å prate litt innimellom. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg