Primera SI Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har ikkje sett andre med P11 som har montert gitter, hvilket forsåvidt eg forståeleg, med tanke på all plastic fantastic som er på den. Eg har og montert gitter... ingen problem det... tok ikkje av fronten heller... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 nyhusern, Primera SI og andre som har peiling: Kva bruker du til å kutte plastikk med? Ei ministikksag som kjem til overalt? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 nyhusern, Primera SI og andre som har peiling: Kva bruker du til å kutte plastikk med? Ei ministikksag som kjem til overalt? Brukte en ministikksag som er trykkluft drevet, kjøpt på Clas Ohlson for 449,- Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Huff...var ikkje lurt å sjå bilder av bilen din nyhusern... den var så fantastisk fin at det gav meg blod på tann. Har lyst på nye lister, lakke dei raude og alt det andre :boxing Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Huff...var ikkje lurt å sjå bilder av bilen din nyhusern... den var så fantastisk fin at det gav meg blod på tann. Har lyst på nye lister, lakke dei raude og alt det andre :boxing Takk for det.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg