Gallagher Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 etterlyser folk som kjenner brukeren sam på dette forumet.. han har forsvunnet fra denne jordkloden og skylder meg noe penger.. etterlyser folk som kan sette meg i kontakt med han.. EDIT: alt i den skjønneste orden, pengene er på plass.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 er det bare meg eller er det et flertall av personer som skylder deg penger for deler ? ser jo på vacn forumet at du sliter litt og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 He, he.. ja, slikt skjer, men er som regel bare missforståelse.. som her.. sam kom hjem fra ferie i dag, og satte inn pengene han hadde glemt, så alt er ordnet seg.. han typen på vacn vi snakker om er rett og slett en kjeltring.. selv om jeg fikk varene etter å ha truet med politianmeldelse.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 He, he.. ja, slikt skjer, men er som regel bare missforståelse.. som her.. sam kom hjem fra ferie i dag, og satte inn pengene han hadde glemt, så alt er ordnet seg.. han typen på vacn vi snakker om er rett og slett en kjeltring.. selv om jeg fikk varene etter å ha truet med politianmeldelse.. at folk gidder sier jeg!... mye bedre med folk som er "lovlydige" ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg