volvo264 Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 DÅ har eg fått meg ein 85mod 190E med litt småfiks her å der.. veldig stygg i lakken (overflate rust) og bilen er kvit :P hehe bettalte 3000kr for bilen, og årsavgita er bettalt og er gokjent ut august.. interiøret er forholdsvis strøkent, bortsett frå førarstolen som er slitt på siden, typisk mercedes!! hehe.. har også senka bilen i dag med koni dempere framme å koni senke sett. 40mm senking er de vell.. motoren er litt rar i grunnen, går seg varm å so stopper den. mulig kjølesystemet er defekt? nåken tips? bilen har takluke,el-speil,sentral lås. også har bilen automat :D hehe.. har desverre ikkje bilder no, men kommer snart :D om nåken har tips å triks om ka som kan gjerast med den, so berre rop ut :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Tråder uten bilder er håpløst... Devil Mye penger har du planer om å legge i denne bilen da? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Tråder uten bilder er håpløst... Devil Mye penger har du planer om å legge i denne bilen da? sant de..veit ikkje enda, har ein evo 2 front liggandes no, so eg skal prøve å fikse, har vert knust.. jobber også på bilhuggeri so alle delane kommer derfrå.. men ellers so skal all rust takast å bilen skal lakkes, lakerer skjøl Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg