olhel Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Vectraen begynte plutselig å bruke mye kjølevæske, og etter litt leting fant jeg ut at det var slangen som går ut fra radioatoren som var lekk. Den er ikke sprukket eller noe slikt, men den har gnisset mot noe metall, slik at det er blitt et ørlite hull. Her lekker det vann når motoren blir varm. Så jeg var innom Opel på Skøyen for å høre hva som var lurt å gjøre. Men neida, de hadde ikke denne på lager, heller ikke i Tyskland. Og fikk høre at det kunne ta alt fra en måned til et halvt år å skaffe en slik :-(. Noen som har et bra tips til hva jeg bør gjøre? Er det mulig å reparere en slik slange på noe vis? Og i tilfelle hvordan bør det gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 midlertidig bruk ducktape... Slik grå armert en Ellers så kan du jo høre med carparts.no eller scanparts.no Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg