Gå til innhold

En liten drøm

Ranger emnet

Thomas189

Anbefalte innlegg

vel og bra detta.. men da må man ha en VTEC og da.. hehe :)

i min nå står det en 1.6 DOCH motor på 125 hester (meget slitne hester!!)

så som sagt, hadde jeg hatt råd til en VTEC.. så hadde jeg nok vurdert dette istedenfor!! hehe :)

men nå har jeg ikke råd til en slik.. derfor hørtes en RS motor fristende ut.. siden den og tydlig er billigere enn en VTEC ;) hehe!

Edit: ups, merka skriveleifen der ja.. mente som Ø.R sier, DOHC.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel og bra detta.. men da må man ha en VTEC og da.. hehe :)

i min nå står det en 1.6 DOCH motor på 125 hester (meget slitne hester!!)

så som sagt, hadde jeg hatt råd til en VTEC.. så hadde jeg nok vurdert dette istedenfor!! hehe :)

men nå har jeg ikke råd til en slik.. derfor hørtes en RS motor fristende ut.. siden den og tydlig er billigere enn en VTEC ;) hehe!

Ja, VTEC er ikke billig her i Europa, og iallefall ikke DOHC VTEC. SOHC VTEC er veldig rimelig, men så er jo dét skikkelig dårlige motorer (hører dere, D-serie-folk!). Takk og pris for USA, hvor DOCH VTEC vokser på trær og fås for en ganske rimelig penge. Vi får bare håpe at de kjører økonomien enda hardere så Dollaren synker til omentrent ~5 NOK - DA blir DOHC VTEC straks enda mere tilgjengelig for hvermannsen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, VTEC er ikke billig her i Europa, og iallefall ikke DOHC VTEC. SOHC VTEC er veldig rimelig, men så er jo dét skikkelig dårlige motorer (hører dere, D-serie-folk!). Takk og pris for USA, hvor DOCH VTEC vokser på trær og fås for en ganske rimelig penge. Vi får bare håpe at de kjører økonomien enda hardere så Dollaren synker til omentrent ~5 NOK - DA blir DOHC VTEC straks enda mere tilgjengelig for hvermannsen <3

Mye kommer en slik RS motor på da?? (siden vi nå har føkka opp ford tråden til en Honda tråd her.. så tenkte jeg det var best å vri litt tilbake..hehe)

og hvor mye koster en enkel trim.. trenger ikke mere enn 180-230 hk!! kan vel ikke bli så mye det i deler til en RS motor mener jeg å tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider