Gå til innhold

Nøye utspekulert "deal"

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

Denne posten er hallveis morsom, men "sann"

Isted møtte jeg en her fra forumet for å få en kvittering på noen deler jeg har kjøpt av han. Han kommer til jobben min og jeg møtte han ute på p-plassen

Når jeg kom opp igjen hadde jeg (og alle de andre gutta her) fått en mail fra sjefen med emne som i overskriften på tråden her.

I mailen var det vedlagt to bilder (se under) og i teksten stod det følgende:

Vedlagt finner dere bilder fra en ”eksos-deal” av den frekkeste sort. Legg merke til hvordan bilen parkeres ”nøytralt” blant andre normale fremkomstmidler, som et forsøk på å gli inn i mengden. På neste bilde finner du selger og kjøper ”knipset” på fersken. Det vi kan se er en overdragelse av papirer på en kam-aksel og en dobbel koil med direkte innsprøytning rett i bånn kassa. Handelen er utført på åpen gate, uten skrupler. Jeg foreslår vi prøver å finne et annet kontorlokale. Her begynner det å bli skummelt å ferdes, og ikke minst litt ubehagelig.

30062005095239_opeldeal1.JPG

30062005095240_opeldeal.JPG

Jeg synes ihvertfall at den var artig ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som tar'n helt ut med Jap-style på en halvdvask tysk opa-racer nei, Er ikke noe fan av slik styling på europiske biler, men denne blir bra den, elle rgjennomført ihvertfall:)

Og ja, sjefen min er en fin fyr han :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe dritbra :D minner meg litt om svigers sin humor :P

HEHE, synes det var bra gjort å komme på "papirer på en kam-aksel og en dobbel koil med direkte innsprøytning rett i bånn kassa" jeg.. :)

P.S se han dressfyren til høyre i nederste bildet... tror det er en agent... ;)
Det verste var at han faktisk kom bort til oss rett etter at bildet var tatt og spurte om veien... Så jeg tenkte akkurat det du tenkte jeg også når jeg så bildene.. -Han der kunne vært agent liksom lol

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE, synes det var bra gjort å komme på "papirer på en kam-aksel og en dobbel koil med direkte innsprøytning rett i bånn kassa" jeg.. :)

Ja :D slik svigers driver å daller når han mener jeg har brukt for mye penger på ett eller annet til bilen ;)

Det verste var at han faktisk kom bort til oss rett etter at bildet var tatt og spurte om veien... Så jeg tenkte akkurat det du tenkte jeg også når jeg så bildene.. -Han der kunne vært agent liksom lol

JA seriøst :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :D slik svigers driver å daller når han mener jeg har brukt for mye penger på ett eller annet til bilen ;)

det er absolutt INGEN på jobben som har bil som hobby... blei "mobba" når jeg kjøpte meg haynes manual liksom :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider