Andreas V Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 har kjøpt ny handbrekk wire siden den andre røk her om dagen, var å mekka i går og fant ut at bare den korte wiren hadde røket. Men den jeg skaffa meg på volvo har om dagen passer ikke, kan dette ha noe med at jeg har stiv aksliong bak? får liksom ikke til noe mere før jeg vet hva som må gjøres.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 har kjøpt ny handbrekk wire siden den andre røk her om dagen, var å mekka i går og fant ut at bare den korte wiren hadde røket. Men den jeg skaffa meg på volvo har om dagen passer ikke, kan dette ha noe med at jeg har stiv aksliong bak? får liksom ikke til noe mere før jeg vet hva som må gjøres.... Skjedd det samme med meg, hadde bare fått feil wire. Dro tilbake og sa den var for lang. Så fikk jeg en ny som var kortere. ;) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg