yorock Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Hei!... Sorry vist denne tråden er helt feilparkert men eg hadde litt problemer med og finne frem her, mye på et forum her, men forsatt virker det som en bra side. Litt om meg: Navn: Jostein... Derfor nicket Yo... Rock (ikkje alle som forstår den :P ) Bosted: Sotra/Bergen Medlemm av: Bergen-gatebilklubb og Calibra.no Om meg: Eg er en Opel frik men har sansen for de fleste merker. Eg hadde en Opel calibra 2.0i men den solgte eg før eg ble ferdig med og pusse den opp, Vinterne kom og eg lærte fort etter et par breisladder med en kompis sin Ford Scorpio at Bakjulstrekk er tingen. Så nå har eg en Opel Monza 2.5E som nokk kommer på veien om 1-1.5 måne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Du trenger absolutt ikke legge inn en ny topic her uansett om du er ny bruker og vil presentere deg! Tenk om alle hadde gjort det samme? Ville vært mange poster hver dag.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 :deng Darty: Litt av en måte og hilse velkommen til nye brukere. Velkommen Jostein... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 :deng Darty: Litt av en måte og hilse velkommen til nye brukere. Velkommen Jostein... Enig med JuIius.. Velkommen Jostein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Ok, sorry.. Men jeg syntes bare ikke det var nødvendig å lage en topic om det.. Om alle skulle gjort det samme hadde det som sagt blitt veldig mange topicer :op Men for all del, velkommen til forumet! Håper du får glede av det :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Mange forum i utlandet jeg har vært å titta litt på har "new members" forum der nye medlemmer sier litt info og postwhorene ønsker dem velkomne :) (...)lærte fort etter et par breisladder med en kompis sin Ford Scorpio at Bakjulstrekk er tingen. Velkommen til klubben :pray ..og til forumet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Du trenger absolutt ikke legge inn en ny topic her uansett om du er ny bruker og vil presentere deg! Tenk om alle hadde gjort det samme? Ville vært mange poster hver dag.. egentlig enig med darty jg... men kan jo si ifra på en litt finere måte da.. men velkommen til forumet yorock/jostein:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Velkommen ombord Yorock! Jeg håper du får et fint opphold her hos oss på bilforumet og mye ny informasjon.. Spyposene finner du under setet og føler du ubehag,er den røde firkanten i hjørne,tingen for deg! Det finnes ingen redningsvest her,så om vi styrter,så dør du! Venligst ikke forstyrr personen foran/over deg med meldinger direkte til han et personlig forum,bruk personlig melding knappen...! Jeg ønsker god tur videre på bilforumet-reisen.. :D:D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 m'm Velkommen skal du være ! kiddie Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 hehe..litt av en velkomst ja! ;) Men velkommen skal du være Jostein! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Det finnes ingen redningsvest her,så om vi styrter,så dør du! :D:D Og hva er sammenhengen her om jeg tør spørre...?? Redningsvest trenger du på vannet, skal du styrte behøver du en fallskjerm!! yodude Velkommen til yorock btw :) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Bosted: Sotra/Bergen Eg er en Opel frik Vinterne kom og eg lærte fort etter et par breisladder Bakjulstrekk er tingen. Du kommer vel tilfeldigvis ikke i fra Sund vel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg