borabora Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Angående en forsikringssak jeg er oppi har jeg iallfall fått vite hva som er lov og ikke.... Fikk opplest av veitrafikklovhåndboka eller noe sånt.... Alt som ikke er originalt er ikke lov på sideruter foran og frontrute. Ikke film eller noe som helst. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by daihard .... da får du følge litt bedre med, gitt. Den boka må jo være fra forrige århundre...:D Tulling. Tror ikke du helt vet hvordan staten og sånn sier på det. Fortsatt den som gjelder. Har du bevis på noe annet så kan du komme med det. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by daihard :rolleyes: , og hvem er staten?Biltitlsynet? Jo, det er mennesker. Oki. Det jeg prøver å si at det går VeLdIg mye på skjønn, hvorfor tror du politiet ikke sier noe på dette ved kontroll ? Hvorfor er det ingen som sier no på det hos Biltilsynet i Oslo?( som jo er kjent for å være....æh... oppfyllende...)Hvorfor, når jeg på hvert eneste bygge jeg har utført, har sota alle 5 rutene,og vært innom biltilsynet og ikke fått EN ENESTE markering? og Hvorfor, ved Eu kontroll blir ikke dette pekt ut? ...Jo, min venn, det er fordi Norge må følge eu dirketivet om vi er med eller ikke, spiller ingen rolle, det er praksisen det gjelder, og som nevnt tidligere har du en bil med "black mafia" soting på alle fem, vil du garantert få en mangel lapp, men med 30% innsyn i de to forreste såp går det bra, det kommer av at man kan se vedkommende i bilen utføre evnt. handlinger, det går igjen ut på sikkerheten til off, tj menn...bla bla.... personlig.... mener jeg at det bør sotes likt ( i antall prosent) per hvindu...slik at det blir jevn... ciaO!;) Yepp enig at det skal være jevnt. Men følger de regla så er det ikke lov... Greit nok at de lar de gå gjennom men de skal egentlig ikke tillate det og politiet er ikke så nøye som biltilsynet. Og ikke fått godkjent bilen pga stripe på Eu-kontroll. og det var hos merkeverksted, dro på biltilsynet og måtte ta den av. Fikk skrevet inn senkesettet som var den andre mangelen. Nytt vognkort og kjøpte ny stripe. Ikke alle som er like ille men du får det aldri godkjent og skrevet det inn i vognkortet. Og skjer det noe så er forsikringsselskapet på deg med en gang..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Neida, men jeg har en sak om Boraen med forsikringsselskapet så vet ikke hvordan det går..... og der var det sotefilm under toppstripa i samme stil som resten.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 hmmm. sliter du pga stripa??? tror du skulle ha rivd den av, samtidig som du vasket vinduet med den bikkja... :P *sattlittpåspissen* Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Noen som kjenner til merket CFC og webshopen Tunerszene? Har nemlig tenkt å bestille vindusfilm og dekor fra Tunerszene som har webshop i tyskland. Vil gjerne høre hvis dere har erfaringer for pengene må betales på forskudd. Tror alt kommer på nærmere kr 3000,- så det hadde vært fortryggene å høre noen med positiv erfaring. Litt frustrasjon som må ut: Jeg er så jævlig lei de norske butikkene og har ikke funnet en butikk jeg liker. Trodde AST Perfomance var bra, men de har jo ikke styring. Caprizone Tuning virker bra og har en bra webside. Synes Caprizone Tuning har vært for dyre de gangene jeg har undersøkt med de. Skulle ønske det fantes en butikk som hadde verktøy slik at de kunne ta vare på kundene. Tror altfor mange har en illsjel som står for det meste. Problemet med dette er at den ene personen ikke klarer å ta seg av alt. Det mangler rutiner og de trenger bedre verkøy. Det holder ikke at man f.eks ikke har et kunderegistert. Hvis du er heldig så står du kanskje oppført på en papirlapp i en perm som ligger i alt rotet. Nøkkelordene for en god butikk er: effektivitet, orden, lojalitet, kundeoppfølging og bra priser. Jeg synes også at en skikkelig webshop er stort pluss. Hater å måtte ringe når man vet hva man skal bestille eller bare ønsker å se på produktene/prisene. Har funnet en del fine webshopper i utlandet og jeg tror jeg fremover bestiller fra de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by [kj] hmmm. sliter du pga stripa??? tror du skulle ha rivd den av, samtidig som du vasket vinduet med den bikkja... :P *sattlittpåspissen* Vet ikke, de kommenterte det og farten min. Men aner ikke hva de sier enda. Liten vits i å ta det av etterpå men bikkja kan få det kozlig uansett den..... :mad: Ligger en tråd her..... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7756&highlight=bora Var sotefilm under som gikk litt lengre ned.... hercem: Skal du bruke så mye kan du like godt få det gjort ordentlig. Bilen din er såpass fin ellers at det er verdt å ha alt gjennomført. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 kjørte du såå fort da?? halv pris på kebab-kjøtt *biaslakteri* Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by [kj] kjørte du såå fort da?? halv pris på kebab-kjøtt *biaslakteri* I følge en rapport på ca 20 sider så var konklusjonen at jeg lå i 69-70 km/t.... Og ditt og datt om at jeg skulle hatt max fart så så mye for og stoppe om jeg hadde møtt bil o.l. Men legger ut all info når jeg vet mer..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 hehe, den er god... uff dæssa rånera ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by borabora hercem: Skal du bruke så mye kan du like godt få det gjort ordentlig. Bilen din er såpass fin ellers at det er verdt å ha alt gjennomført. :) Jeg håper og tror at det skal bli bra selv om jeg gjør det selv. Får sikkert også hjelp av noen som flinkere enn meg. Har ikke skjønt at det vil bli så mye bedre om noen proffe gjør det. Hvis jeg bestiller CFC film er det ferdig klippet 3D film :) Skal også bestille dekor til bakruta og kanskje siderutene. Tror muligens det blir litt for mye dekor hvis jeg har det både bakruta og siderutene. Skal ha chrome film og svart classic dekor. Veldig spent om det blir noe vanskeligere å få det bra med dekor på rutene. Jeg har ikke god råd nå. Tror derfor ikke jeg kan ta meg råd til å få gjort jobben hos noen profesjonelle. Skal undersøke litt mer når jeg får betalt regningene denne måneden og får kjøpt billett til Roskilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg