volvovassdal Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 vet at denne tråden bør ligge på 700 formumet, men d er hær alle er så.. jeg har en 740tic som clutsh sylinderen takka for seg hær om dagen på (hydraulisk sylinder isteden for vanlig wire) sto faktisk i et lyskryss i full rushtrafikk i trondheim når d skjedde, å kom meg ikke av flekken Devil når bilden og jeg endelig kom oss hjem, så plukka jeg av sylinderen og åpna den, å fikk konstantert at den lille O ringen inni hadde fått d.. så jeg bestilte nytt rep-sett, klaska d sammen, men når jeg skulle lufte, så sa d poff, å bremseveska rant som bare fy.. den nye O ringen daua å :mad: jeg tenkte så som så, og fikk tak i en brukt sylinder som var tett.. så jeg satte den på, men d samme skjedde igjen, huff!!!! så dro jeg på mekonomen å bestillte en flunkende ny sylinder som nesten kostet 1300kr.. jeg fikk den i dag, satte den på.. men d samme skjedde når jeg skulle lufte den også.. hyyl hva skal jeg gjøre? noen som har vært borti noe lignende? Det skal legges til at når jeg lufta, så trengte jeg såvidt å trampe på pedalen før O ringen tok kvelden.. var som å trampe på en dun pute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 kan det vere stemplet? eller er jeg helt på bmw tur? Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 hmm.. virker som du har for mye trykk da. men merklig, *tenke* Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 lurer på om det kan ha blitt noe tregheter inni selve clutsh huset... så sylinderen må dra alt for tungt, men da skulle jeg vel kjent d på pedalen.. har ringt mange folk jeg kjenner som er flink med volvo, men det er ingen som vet.. så det neste nå er vel at girkassen blir plukket ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg