WireD Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Hehe,hadde vært litt fancy med dump inne i bilen da,litt uorginalt,men sikkert jævli tøft :)Skjønnte ikke helt den greia der, trekte litt på smilebåndet når jeg kikka inn i bilen første gangen ja!! Kjøp deg en to trinns med kill switch,får du til og med en kul bryter med på kjøpet,morsom liten sak som gjør alt mye bedre! :drive2 Du har da fått deg en fin mazda da, var vel helt strøkent interiør å alt på den der. hrrhhrrrr.. tenk deg en langtur på 50 mil med aktiv kjøring da! FSST fssssst FSSSSSST FSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTT folk ser litt rart på deg når du står i en kø på en bensinstasjon med rykninger i nakken, og sier fssst fssssssSSSTTT :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 gratulerer med ny å pen bil=) fete 18" på den ja, han kjøpte dei av meg ifjor høst=) ang den vingen så syns jeg det er penest uten, men det er min mening da.... blir den å se på rudskogen neste helg da? Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 gratulerer med ny å pen bil=)fete 18" på den ja, han kjøpte dei av meg ifjor høst=) ang den vingen så syns jeg det er penest uten, men det er min mening da.... blir den å se på rudskogen neste helg da? Litt Offtopic: Vet du hvordan vingen er festet? Vil det bli synlige merker eller hull hvis den fjernes? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 nei, jeg vet ikke, men regner med at en må lakke opp ijenn bakluke, evt sveise ijenn hull??? Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hei, da har jeg akkurat kommet hjem etter en helgetur til Trondheim. 60 mil med GT-R var kos igjen, gitt. :D sigheri: Ok, trist med de ventiltetningene. Var meget merkelig at det ikke viste seg på tilstandsrapporten?! Uansett, ser frem til at planene dine går i orden. :) hNg: Syns egentlig det var noe kjent med de hjula ja. Men du og selgeren har tydeligvis behandlet dem veldig bra. :) Tviler egentlig på at jeg tar turen til Rudskogen neste helg, selv om det er fristende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nanna Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Er nok ikke dump, men en mekanisk boostcontroller det der ;) Likte dn sia hr!Lærer masse om bil typen min!Men kan noen forklare mg hva en mekanisk boostcontroller er forno?Vitebegjerlig!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Gratulerer :) Bilen var pen, så den i forbifarten her en dag :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Bilen er pen den, det skal jeg skrive under på :) Men "Mr.Zwan", er det greit at jeg kommer utover en tur med GTR'en min når den har kommet så kan du hjelpe meg med noen småting? Trenger litt opplæring helpme Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Bilen er pen den, det skal jeg skrive under på :)Men "Mr.Zwan", er det greit at jeg kommer utover en tur med GTR'en min når den har kommet så kan du hjelpe meg med noen småting? Trenger litt opplæring helpme Hei, det er bare å ta turen det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Litt Offtopic: Vet du hvordan vingen er festet? Vil det bli synlige merker eller hull hvis den fjernes? Hei, hvis du ser under bagasjeromsluken, så ser du to gummipropper på hver side under vingen. Under disse sitter skruene, som vingen er festet med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 festet med skruer ganske enkelt? blir sikkert ikkje pent med hull i karosseriet dersom du tar av vingen da, må sikkert sveises igjen!? Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 festet med skruer ganske enkelt?blir sikkert ikkje pent med hull i karosseriet dersom du tar av vingen da, må sikkert sveises igjen!? Hei, dette må nok sveises igjen ja, ev. sparkles igjen. 4 stk. korker gjør vel jobben, også? well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 mkay, er jo ikkje så sinnsykt med arbeid da... ..lyst på den vingen gitt.. yummy vell, drar til trondheim selv i morra.. bilen skal komme på søndag, så da tar jeg den med meg hjem gitt :D krysser bare fingrene for at de rekker å komme med den på søndag, de hadde en hel haug med biler de skulle ta med i samme slengen, så om den kommer på mandag får jeg ikkje hentet den før onsdag.. tror aldri dagene har gått så sakte som de har gjort denne uka :) Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hei, grunnet jobbing og ferie med mye reisetid, sikkerhetskurs, etc, så har jeg ikke fått gjort så mye med bilen som jeg først hadde ønsket. Olje på motor, girkasse, etc. samt bensinfilter har selvfølgelig blitt skiftet, samt at jeg har skiftet eksosanlegg til et 3" anlegg uten katalysator. Ellers har jeg, som mange vet, skiftet til hvite instrumentskiver fra Birba Racing. Har forøvrig også handlet inn 3-pots instrumentholder til A-stolpen, med ny turbotrykksmåler, oljetemperaturmåler (skal tilkobles girkassen), og A/F måler. Walbro 255 l/h oppgradert bensinpumpe er også kjøpt inn, slik at jeg slipper å uroe meg for at bilen får for lite bensin når jeg begynner å justere på turbotrykket. Devil Tar jeg ikke helt feil, så ligger det en ny dumpventil i posten i morgen, forsåvidt èn Turbosmart Vee-port. Ny og større intercooler er også bestilt, så planene for bilen "is still going strong." :pimp Noen bilder av bensinpumpen og instrumentholderen med tilhørende målere: Større bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hvor fikk du tak i ny bensinpumpe? Pris? Er det vanskelig å bytte ut den orginale med denne? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg