Darkstar Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hei, den ble bremset til ca. 300 hk ved 1.3 bar ja. Da greide visst ikke bensinpumpen å henge med stort mer. Skulle ikke pumpen holde til 500 hk da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Skulle ikke pumpen holde til 500 hk da? Hei, denne bremsingen ble gjort lenge før jeg kjøpte bilen og monterte Walbropumpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hei, denne bremsingen ble gjort lenge før jeg kjøpte bilen og monterte Walbropumpen. Oki! Var det eg lurte litt på, fikke ikke helt ting til å stemme... :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 e d non som veit korr man kan få kjøpt pumpa i Norge? eller evnt. non andre plassa? Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hva slags regulator og bensintrykk kjører du på da? Dyser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 e d non som veit korr man kan få kjøpt pumpa i Norge? eller evnt. non andre plassa? Hei, ta kontakt med "Rage" på bilforumet, han skaffer deg pumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hva slags regulator og bensintrykk kjører du på da? Dyser? Hei, kjører med originale dyser og bensintrykksregulator. Regulatoren har jo forholdet 1:1, og dysene er ca. 450 cc. Med justerbar bensintrykksregulator, så kan de vel fløde opp til 500 cc med høyt nok bensintrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 litt off topic,brukr disse bilene mye bensin? sånn normalkjøring osv, kan noen sende pm siden dette ikke er "mitt" forum :P :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 litt off topic,brukr disse bilene mye bensin? sånn normalkjøring osv, kan noen sende pm siden dette ikke er "mitt" forum :P :hammer Hei, jeg bruker i gjennomsnitt ca. 1.1 liter på mila, dette med litt blandet kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 på min er jeg nede på hva ere for no a?.... 0,7-0,8 på langkjøring? jeg er iallefall veldig overrasket over hvor lite den bruker... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 På vanlig kjøring ligger den omlag 1,1 ja, men på Oslo-Bergen har eg klart å bruke omlag 1,2-1,3 :drive2 Så om man vil er det ingen problem å bruke alt for masse bensin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Zwan: Er pumpa du har skaffa dæ direkte te gtr eller e den te ei anna bil? Har snakka med rage å han har itj funne nån pumpa te akkurat den bila, men te mx5,mx6 å rx7... han regna med æ kun bruk dem... non som veit nå om det? Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Zwan: Er pumpa du har skaffa dæ direkte te gtr eller e den te ei anna bil? Har snakka med rage å han har itj funne nån pumpa te akkurat den bila, men te mx5,mx6 å rx7... han regna med æ kun bruk dem... non som veit nå om det? Hei, Walbropumpe-kit'et jeg kjøpte, var egentlig beregnet for Nissan 200 SX S13/S14. Nummeret på pumpen var GSS341. Kjøper du denne, så er du garantert at den vil passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 oki! Tusen Takk Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hei, Walbropumpe-kit'et jeg kjøpte, var egentlig beregnet for Nissan 200 SX S13/S14. Nummeret på pumpen var GSS341. Kjøper du denne, så er du garantert at den vil passe. Fungerer bensinpumpen som den skal enda? Så du var interessert i å kjøpe nytt filter til den inne på 200 SX forumet? Fikk pumpen min i posten i går! :D Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg