safoll Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Kjedelige greier! Men takk for kjapt svar!Salg??? Hvorfor selge??? Se navnet på tråden din...:D Før du selger den så kunne jeg godt tenke meg å kjøpe noen deler av deg ;) Tommy Hei, har ikke bestemt meg helt ennå ang. salg, får som sagt se til våren hva som skjer. Regner med at alle delene jeg har kjøpt, kommer til å bli solgt ferdig montert på bilen, så da får du heller kjøpe bilen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hei, var på posten og hentet Koyo radiatoren min i dag, og fikk montert den opp i kveld. Den originale radiatoren begynte å ta kveld, så da var det like greit å koste på seg litt ekstra fra Japan, når den først skulle byttes ut. :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Rått :D Hvor bestilte du den fra? Hvor mye mått du ut med? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Rått :D Hvor bestilte du den fra? Hvor mye mått du ut med? Hei, bestilte den ifra Greenline i Japan. Totalt ble den litt billigere enn en ny original radiator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg