Gå til innhold

Svart Skyline ved kolbotn

Ranger emnet


nonstop

Anbefalte innlegg

havnet bak en synnyskt pen svart skyline i går kveld på e6 retning moss.

skilter hadde den også etter hva jeg fikk med meg. ikke at det var så mye. En blå fokus som syns den var veldig veldig spennende og kjørte fra og tilbake og rundt sånn ca hele tiden. tok av ved avkjørselen til kolbotn.

Noen andre som har sett? tror det var en r32

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

havnet bak en synnyskt pen svart skyline i går kveld på e6 retning moss.

skilter hadde den også etter hva jeg fikk med meg. ikke at det var så mye. En blå fokus som syns den var veldig veldig spennende og kjørte fra og tilbake og rundt sånn ca hele tiden. tok av ved avkjørselen til kolbotn.

Noen andre som har sett? tror det var en r32

 

ja det var en SKYLINE R32 det var nok broren min som var ute å lufta hestene yodude

det var vel du som hadde angel eyes :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

havnet bak en synnyskt pen svart skyline i går kveld på e6 retning moss.

skilter hadde den også etter hva jeg fikk med meg. ikke at det var så mye. En blå fokus som syns den var veldig veldig spennende og kjørte fra og tilbake og rundt sånn ca hele tiden. tok av ved avkjørselen til kolbotn.

Noen andre som har sett? tror det var en r32

-----------------------------------------------------------

 

Så bilen til crazy tuning for par uker siden.. har noen bilder av den? Gull/brun skyline med carbon panser !

 

mvh

Hav

Bmw E39

Audi A6 2,5TDI (twenty bling)

MB w202 (gatebil)

MB 300D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk å ødelegge en så fin bil med så stygge felger, gjør vond langt inn i hjerterota, men vær sin smak

 

Hei.

 

Jeg ville heller hatt stålfelger med Biltema-kapsler enn 3-eikede hjul.

 

Det er hvertfall min mening...

 

Men den kom kanskje slik fra Japan, og det koster jo å skifte felger. 3-eiker er veldig populært i Japan av en eller annen merkelig grunn. Sikkert de skeive øynene som gjør det (?)

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg ville heller hatt stålfelger med Biltema-kapsler enn 3-eikede hjul.

 

Det er hvertfall min mening...

 

Men den kom kanskje slik fra Japan, og det koster jo å skifte felger. 3-eiker er veldig populært i Japan av en eller annen merkelig grunn. Sikkert de skeive øynene som gjør det (?)

 

mvh

 

 

syntes dette er meget pent på rx-7 og skyline

-toyota mr2 mk1 (banebil)

-toyota mr2 mk3 (vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTO = Tommy? Anders her:)

 

Jepp det er en helvetes rå bil, har kjørt og sittet på med den bilen. Bilen Går som bare det og veigrepet er helt enorm på den bilen der...

 

Er en GTR 90 mod. om ikke jeg husker helt feil...

 

det stemmer det fto= meg:pray

her er litt mer info det er større ic, større turboer det sitter i mye godis i den kjerra jerkoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår