Gå til innhold

Bilen min

Ranger emnet

Skyline_401

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått meg bil... Skal ta rusta på den og få den rustfri..

det som er på den: Orginalt senkesett 45mm? kjøpt på mekkonomen..

3"toms jt anlegg, orginalt Turbokit..som kom vel i 83? som ble kalt at..(forgasser turbo) hvite blinkers forran.. green filter..

planer: få den rustfri, Lakkere hele bilen Monzablue heller hva den heter..

Compmotive mo 18"s felger, Koni dempere, b23ft eller fk veit ikke helt..

sette inn to Bøttestoler evo 2.. masse klokker, Svarte lister rundt om..

Jeg er bare 15 år, så jeg må Se hva jeg klarer jeg skal begyne på mekken neste år..

Men jeg håper jeg får hjelp vis jeg lurer på no.. Dette er ganske nytt for meg..har altid hatt lyst på bil, å det fikk jeg tak i nå..=)

noen bilder av den http://photobucket.com/albums/b88/Volvo_Boy15/

skal se å få tatt noen fler bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for alt komentara..

Jeg har regna ut hvor det kommer på.. det kommer på rundt 30lapper.. Men da har jeg en rustfri turbobil.. og tre år, da får jeg gjort ganske mye..

jeg driver å skal få meg jobb.. jeg har ca 15 tusen som jeg fikk i konfirmasjon..

alt skal jeg bruke.. Jeg fikk jo bilen gratis..=)

Men.. Jeg begynner med rusta,og da kommer lakk.. også går jeg på¨understell, også motor, å til slutt tar jeg intriør å Felger,

Men håper å få masse støtte... Noen som veit hvor jeg får kjøpt deler å sånt bilig? Send meg masse linker.. Takker for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen ikke la bilen være med til skolen!

da går det til helvette! et par som hadde md mopeder når jeg gikk gk. mek., og resten av mopedene måtte bare trøes ned i kontaineren! var ikkje kjangs om å redde de..delene fløyt over alt!

så om du er glad i bilen din, så får du heller med noen kompisser så setter du opp en jallagarasje der som bilen står nå;) trenger jo ikke gjøre så mye utav det, men vegger og tak, å litt isolasjon..så har du kjempeplass å skru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider