Stig78 Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Tror en del folk driver å forbereder seg til neste helg... Sølv Civic med blå dekor, kjørte forbi deg på motorveien mot Asker. Pen bil. Fortsatt en Civic... :) Svart Celica 94 -> forbi On the Run på Billingstad, så ganske strøken ut. Hvit Supra med prøveskilter, temmelig orginal så det ut til, Kirkeveien Høvik. Høyrestyrt Impreza, (STi regner jeg med) sølv sedan 2000 og ned, med gullfelger og noe dekor tror jeg. Prøvde å hilse, men ikke noe svar så det ut til... Var vel noen andre også, men ikke nevneverdige. Sees på Gatebil. Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 den hvite supran kjørte forbi meg ved vøyenenga ved halv 11 tia i går kveld. ganske orginal, bare litt stor vinge=P traff også den vanlige sølv evon som holder til oppe på rykkin, meget fin bil. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Evo 5? så en sølv evo 5 eller 6, hvertfall den gamle utgaven på Shell på bærums verk igår.. utrolig pen bil Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Jeg spotta hvertfall den sølv EVO6 på storsenteret her forrige dagen, var vel torsdag kanskje.. Det er bil for far ass! Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 sinnsykt fet bil ja. men fyren ga ikke på noe når han kjørte:( fikk opp turtallet litt før han girte, ble kunn en liten fiselyd:P hehe Stig78: har du noen bilder av Preza'n din eller? er ganske sikker på at jeg har sett den endel ganger på Shell her på bærums verk Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Har sett Prezaen hans jeg og, det er den feteste imprezaen mener jeg.. Evoen har hvertfall gromlyd!!! Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 I går så spotta jeg en sølv evo 8 som måtte få hjelp av viking, var rett etter noresund :biker Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Jo, takk skal dere ha. Er temmelig fornøyd med den. Kan vel ganske sikkert si at det ikke finnes maken i hele Norge. Kan nok tenkes at dere har sett meg der ja, holder til på BV sjøl, og er titt og ofte på Shell for å tanke. Går jo med noen liter da Devil Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Er det den 22B'en som har vært til salgs i snaut et år? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 det er den sølv evo 6 ja.. eiern holder til ikke så langt fra texaco på rykkin.. broren hans kjører impreza wrx., sølv, med de runde lyktene.. ja har sett bilen din å rundt her stig. likern;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Ikke no 22b dette her nei, bare en "lett" modifisert Impreza LX. Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Bilen din er utrolig pen stig. mye gamp har du a? sitte på eller? lol lol Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Hadde jeg fått en tier for hver gang noen spurte meg om å få sitte på... :D Er 280 småville hester under panseret nå, får se om jeg utvider stallen over vinteren. Har satt meg et lite mål om 350 - 400 hester, noe som ikke burde være uoverkommelig. For de som er nysgjerrige på bilen, så blir jeg å finne på Gatebil til lørdag, steller meg vel sammen med de andre fra IDCN. Håper på å stjele showet ifra de andre gutta i klubben tannløs Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Så det er på shell på Bærums verk dere holder til altså, får vel ta meg entur dit når jeg kommer til 'hjemtraktene' igjen:P Btw, så den Sølv Evo'en i lommedalen ifjor sommer, kjørte som faen, opp og ned. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Tror ikke Shell'en er beste rånestedet i bærum. er mere inn, fylle bensin og kjøre igjen der... hvis du skal råne så er det Statoil i snadvika som gjelder.. eller KG Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg