Tsbusa Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Hehe, ok, jeg får vel ragge litt i Sandvika og bærum da, når jeg drar dit:P Se etter en 740 som ligger brei! :naaaws Hehe Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drift_crew Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 den sølv evon er en ev0 6 tme. han som eier den er en kompis av meg, han er ikke redd for å gi på men det var vel et dårlig tilfelle. det er både respons(anti lag) og 300+ hk og bakdiffen tommi makinen brukte :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torden Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hadde jeg fått en tier for hver gang noen spurte meg om å få sitte på... :DEr 280 småville hester under panseret nå, får se om jeg utvider stallen over vinteren. Har satt meg et lite mål om 350 - 400 hester, noe som ikke burde være uoverkommelig. For de som er nysgjerrige på bilen, så blir jeg å finne på Gatebil til lørdag, steller meg vel sammen med de andre fra IDCN. Håper på å stjele showet ifra de andre gutta i klubben tannløs Tror det er en kompis med en blå wrx wagon som kommer til å stjele litt show der også m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Stig78: Er ganske sikker på at jeg har sett bilen din, drit rå bil ;) Holder selv til på bærums verk.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har sett en rød F-150 rundt her nå og da, ja. Han jeg kjøpte vogna mi av hadde skaffet seg en slik han også, bare med godt over 600hk ! Hadde liten sjans der, gitt... Men, kan jo ikke ta alle heller. Enda.... Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har sett en rød F-150 rundt her nå og da, ja. Han jeg kjøpte vogna mi av hadde skaffet seg en slik han også, bare med godt over 600hk ! Hadde liten sjans der, gitt... Men, kan jo ikke ta alle heller. Enda.... Er den rød med carbon vinge? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 BIIIIIIIIIILDER av Stigs bil nåååååååååååååååååååå! Ligna søtt på en 22B <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg