Finepix Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Noen som vet om det er mulig, og hva som skal til for å få godkjent en egenbygd tilhenger, i dette tilfellet en båtvogn? Vet at jeg har hatt en botvogn tidligere som den forrige eieren hadde sveist sammen selv. Og denne var det skilter på! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Noen som vet om det er mulig, og hva som skal til for å få godkjent en egenbygd tilhenger, i dette tilfellet en båtvogn? Vet at jeg har hatt en botvogn tidligere som den forrige eieren hadde sveist sammen selv. Og denne var det skilter på! Såvidt jeg kan huske så blir det godkjent sålenge draget på vogna er godkjent.. Sjekk ut kjøretøysforskriften på http://www.Lovdata.no Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg