MKj Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 kjøpte meg en scirocco 79 mod for et par måneder siden(i mine øyne tidenes klassiker). bilen har en del rust, og fikk den derfor for 2500 kr.. tidligere eier har røska ut alt av ledninger, så bilen er ikke kjørbar for øyeblikket. så dette prosjektet går hovedsaklig ut på å fjerne all rust, få i gang motor og få den eu-ok. det er så få av disse bilene at jeg satser på å ha den mest mulig original. Bare kom med innspill og tips. skal prøve å få lagt ut bilder i morgen. MKj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Jeee... :) Hiv ut masse bilder :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 will do.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Bilder, jeg vil ha bilder fort. :D Hold den bilen orginal, er ikke mange igjen av dem. Jeg har en. :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 dere skal da få bilder så det holder når jeg lærer meg å poste dem... :) har aldri gjort det før.. hvordan funker det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 En av drømmebilene! yodude Original er bra... med kromdetaljer :D Inspirasjon: Må legge ut masse oppdateringer her da, så vi kan følge med!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 dere skal da få bilder så det holder når jeg lærer meg å poste dem... :) har aldri gjort det før.. hvordan funker det? Nr 1, bildene dine må ligge på nett. Så høyreklikker du på bildet ditt, kopierer linken til bildet. Skriver så: [*img]url til bildet[*/img] Ikke bruk * tegnene, de er bare for å vise oppsettet. Legger ved en smakebit jeg å. :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 fy f#an for noen deilige biler ass! gla for at jeg fant en.. mye rust på din og 74sciroccots?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 mye rust på din og 74sciroccots?? Hvis du tar en titt på hjemmesiden hans så ser du at det ikke er noe serlig rust på bilen hans :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 fy f#an for noen deilige biler ass! gla for at jeg fant en.. mye rust på din og 74sciroccots?? Det finnes ikke rust på bilen nå idag, men kan si deg at det har vært det en gang. Hadde jeg vist at det var så mye når jeg kjøpte den. Så hadde jeg nok ikke handla nei. Men nå er det myyyyyye bedre. :D Men jeg venter fortsatt på bilder jeg. :) Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Det finnes ikke rust på bilen nå idag, men kan si deg at det har vært det en gang. Hadde jeg vist at det var så mye når jeg kjøpte den. Så hadde jeg nok ikke handla nei. Men nå er det myyyyyye bedre. :D Men jeg venter fortsatt på bilder jeg. :) hvor var det rustet på din bil da? til meg er det hovedsaklig undersiden av begge kanalene + i fronten + litt "her og der"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 hvor var det rustet på din bil da? til meg er det hovedsaklig undersiden av begge kanalene + i fronten + litt "her og der"... For å si det sånn, det er kansje lettere å nevne hva jeg ikke har bytta. ;) neida, det som er bytta er: Skjermer m/innfestninger, kanaler innvendig og utvendig, sjåfør og passasjer golv, bagasjeromgolv, hjulbuer bak, nedre dørplater begge sider, panser, bakplate, innfestninger til bakstilling+++ Så det var enormt mye på denne bilen. titt på linken, så kan du lese mer. :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 ok, da har jeg lært meg å poste bilder! :) takk til 74sciroccoTS! her kommer et par fra første dagen jeg hadde bilen: rust? tja.. :) poster flere bilder så snart jeg får tatt fler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 kan jo kanskje fortelle litt om bilen når jeg er så godt i gang... det er en 1979 mod vw scirocco gl med litt over 185000 km på telleren. bilen har originalmontert aircondition og automatgir, forrige eier sa det var den eneste i Norge :) motoren som står i er en 1.6 med ca 80 hk, den skal visst være i tipp topp stand ifølge han jeg kjøpte den fra... blir sikkert en gti 16v med tida, men det er andreprioritet. først skal all rust fjernes og skal få liv i originalmotoren... håper noen synes dette er litt interessant, skal prøve å oppdatere så fort jeg får gjort noe med den... kom gjerne med kommentare, sp.mål etc.. MKj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ser ut som du har litt jobb foran deg her ja. ;) Siden det er AC på den, er det vel en import bil detta da?? Tror ikke det ble tatt inn noen med det til norge. Er det denne som har stått til salgs på Finn.no en stund?? Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg