Gå til innhold

MKj: Vokswagen Scirocco -

Ranger emnet

MKj

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

har vært veldig opptatt med jobb i det siste, så det har ikke skjedd så veldig mye den siste tiden... Men slenger med noen flere bilder som jeg nettopp har vært og tatt.. oppdatering skjer så fort jeg får anledning til å gjøre noe..

her er det ikke mye orden på sakene :)

show_image_stream.php?bid=23255028&dx=580&dy=435

kappa ut litt kjeks i fronten

stream_thumbnail.php?bid=23254801&dx=126dy=95

digger dette!

show_image_stream.php?bid=23254705&dx=580&dy=435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Hei sciroccofans!

Har 74 scirocco sjæl jeg, kan gjerne legge ut noen bilder hvis det er stemning for det, selv om det ikke er min prosjekttråd da... (kanksje 74 scirooccoTS kan fortelle meg også hvordan jeg poster bilder?)

Fikk skilter på den nå nettopp, og durer rundt med, enten du tror det eller ikke, 7*17 felger på 215/40-17 dekk. Det er det beste med scirocco: sluker enorme hjul!

Ellers kan du glede deg til du får din på veien, morsomme biler synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sciroccofans!

Har 74 scirocco sjæl jeg, kan gjerne legge ut noen bilder hvis det er stemning for det, selv om det ikke er min prosjekttråd da... (kanksje 74 scirooccoTS kan fortelle meg også hvordan jeg poster bilder?)

Fikk skilter på den nå nettopp, og durer rundt med, enten du tror det eller ikke, 7*17 felger på 215/40-17 dekk. Det er det beste med scirocco: sluker enorme hjul!

Ellers kan du glede deg til du får din på veien, morsomme biler synes jeg.

Kom med bilder. Er nysgjerrig jeg. Begynner å bli noen av disse bilene nå, snart så vi må ha vår egen klubb. hehe

2000 VW Passat 1.8T

1974 VW Scirocco TS

1974 VW K70 LS

VW K70 Forum

min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

scirocco.jpg

hei folkens, bildet kommer fram på skjermen min, håper den gjør det hos dere og.

her er bilde før jeg skrudde over 17" felga. JEg knipser bilder ved en snar anledning, dvs om en uke fordi nå har jeg ikke digitalkameraet her, hvor jeg får med 17" felga pån!

Ellers er bilen registrert første gang i september 1974, og jeg har tenkt til å beholde den som et kjørbart "prosjekt". Kanskje jeg etterhvert får somla meg til en lakkjobb.

At disse bilene rustet sinnsykt er det liten tvil om, ettersom denne bilen har gått i bodø og troms, men allikevel har vært sveiset opp "overalt", dvs gulver og kanaler. Selv måtte jeg sveise videre i gulver og kanalen, i tillegg til høler i innerskjermen. Men nå er den grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

er ikke så ofte han er innom forumet, så kan skrive litt jeg ;)

han har levert inn bilen til en kar som holder på med rustsveising osv...

han har visst fått tatt all rusta og sveiset i nytt metall....

tar jeg ikke helt feil så skal Mkj hente bilen i morgen (søndag), så da legger han sikkert ut bilder og info om arbeidet som er blitt gjort.

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herre.. er det samme bil som er med i den netcom reklamen på tv2??

sinsykt fet bil du har skaffet deg.. stå på, å hold oss oppdatert:)

er nok samme bil ja.. drar sannsynligvis og henter bilen i mårra, rustfri!! :) blir skøy.. tar bilder når den er hjemme igjen..

sånn vil den forhåpentligvis se ut når den er ferdig:

stream_thumbnail.php?bid=29795332&dx=127&dy=71&force=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Dæven, nå er det lenge siden jeg har oppdatert her... Kan jo fortelle at det har skjedd en del ting i det siste. Har blant annet fått montert framskjermene og panseret, samt at jeg har fått start på motoren. Har stått stille i om lag 6 år, men starta på første forsøk :) imponert! Bilen er forøvrig mer eller mindre rustfri nå, bare et par flekker igjen, men ingen hull. :)

Arbeidet som gjenstår er hovedsaklig en del sparkling + montering av fangere, grill etc. Bremsene må også fikses litt på. Og selvfølgelig lakkering til slutt. Lover dere bilder så snart jeg får tatt noen.

MKj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...