Gå til innhold

M3 vs. S4?

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by triggerhappy

Spørsmålet er rett og slett hvem som hadde gått fortest rundt Rudskogen på tørt føre / vått føre, med erfarne sjåfører.

De nåværende modellene alså...

På tørt føre vil jeg anta at M3 virkelig banker S4, på vått føre kan det nok være helt omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var på den lokale ford sjappa her om dagen, så hadde de en - ved første øyenkast - gul M3 ståendes til oppretting.

hadde klemt inn en skjerm foran.

evo stil spoiler.. M3 bodykit.. M3 emblem på dørlister.. M3 speil.. M3 merke bak.. M3 interiør..

men det var en 318iS.. lol :rolleyes:

(panseret var fjerna ;) )

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken S4 er det snakk om egentlig da?

Finnes jo forskjellige typer.

Den som er bygd på Audi 100 karosseriet med enten 2,2tq eller 4,2 v8.

Eller den som er bygd på A4 karosseriet med enten 2,7 turbo'n eller den nyeste med V8'ern

(Trur motorene skulle stemme, er ikke sikker)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er den gamle typen, med feks 2.2t. i orginalstand så holder jeg en knapp på M3. med tanke på hvordan S4 i orginalstand gikk mot min orginale 16v gti golf 2 på rudskogen.. hvis ikke M3 går bedre enn det så er det skuffende saker ;) men det regner jeg med den gjør . S4 hører ikke hjemme på trange rudskogen.. bare innse det...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider