Gå til innhold

1977 mod audi 80 ls

Ranger emnet

markus

Anbefalte innlegg

oki.. er det du med den gule eller orange gt'n.. så den på fredriksten! skikkelig fin! til og begynne med så trenger jeg egentlig et interiør for setene er ganske så slitt.. ellers eller bilen ganske pen faktisk bortsett fra at det treng litt lakk da..Men jeg trenger hjul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det var ikke meg.. har ikke fått med meg det jeg..hvordan var den da? siden den gas bort kan det ikke ha vært noe særlig kanskje? :)

Når jeg tenker meg om så var den veteran, 74 eller 75

Jeg er litt usikker på bilen faktisk... Ble litt langt å reise når eieren var litt ustabil på å svare på mail og sms og sånn..

Snodig fyr, stod oppført som mekanikker i telefonkatalogen, og skulle gi bort en audi som hadde gått 100000 bare...

Bilen skulle være grei sa han, men var vanskelig å få info ut av han

Et eller annet stemte bare ikke..

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. rart.. men hva ligger de på da? for en som er i grei stand.. kanskje dyrere når de er veteran?

Har ingen anelse faktisk.. jeg kom over den bare fordi jeg leiter etter prosjektbil jeg.. en billig tysker jeg kan gjøre original/clean liksom...

Den her skulle jo faktisk være gratis da...

Holdt på å få en 89 corrado for 2000 flis her om dagen også, men den gikk foran nesa på meg, og eieren ville ikke ha høyere bud på den...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte også at jeg skulle gjøre det orginal og clean..kun senk og hjul da :)

min har gått 140000 og har nylig hatt fått litt småfiks på værkstedet yodude

gav 8000 for den :pray

Kule de bilene der med clean look ja.

Tror vel ikke 8000 er noen ublu pris for den km-standen da :)

Rust?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe rust men kun noen små flekker.. heldigvis ikke noe som går igjennom. hadde jo vært gøy med noe lakk og nytt interiør da

;) Få'n lakka i skikkelig 70'talls oransje, grønn eller brun.. DEt hadde vært noe det :D

Bra det er lite rust da... er så mye greiere å ha med å gjøre da

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Få'n lakka i skikkelig 70'talls oransje, grønn eller brun.. DEt hadde vært noe det :D

Bra det er lite rust da... er så mye greiere å ha med å gjøre da

ja hadde vært gøy det.. men hvordan er det å fjerne de små rustflekkene da? bare å pusse eller? kanskje litt sparkel? kjører en a3 2002 mod så er egentlig ikke vant til så mye rust :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. som du ser av billista mi, så er jeg ikke så vant med rust sjøl ;)

Selv om jeg kjører en opel også liksom :D

Har så smått begynnt å skru litt sjøl nå, tidligere leverte jeg alt inn på verksted.

Har tenkt å skaffe meg Prosjektbil for å lære litt mer.. Greit med en billig bil man kan skru istykker...

Men, jeg tror det bare er å pusse ned rusten (pass på å komme helt inn på metallet og at allt er borte hvis ikke så kommer det igjen), så legger man på primer (kanskje noe sånn rustkiller også for å være sikker) også kan man lakke oppå.

Men dette finner du sikkert mye bedre svar på i Lakk/Karroseri-forumet

Tips for å finne deler (lykter, interiør og annet stæsj) er visstnok http://www.ebay.de ...

VACN-forumet kan kanskje også være en grei plass for info...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider