Gå til innhold

1977 mod audi 80 ls

Ranger emnet

markus

Anbefalte innlegg

Hei!

Har to biler av denne typen, en delebil og en hel bruksbil.

Ligger litt på vippen om de skal selges eller pusses opp, men trenger noen deler evt lyst til å kjøpe hel bruksbil med delebil så si fra..

innteresant.. har du helt interiør i den spygrønne fargen eller? trenger også de sorte ¨listene¨ under men de er visst rimelig vanskelig å få tak i! eller vet du om noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruksbilen har strøkent grønt interiør.

Delebilen er bronze metallic med oransjeaktig interiør

Sorte lister? hvilke? ute/inne?

okey!! er det interesannt å gjøre ett bytte der eller. at du får et slitt grønnt interiør i bytte mot ditt pluss et mellomlegg?! hvor mye i såfall?? jeg tenker på de sorte under fangeren. de som sitter på audi 80 gt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaktuelt å dele opp bruksbilen.

Denne er i så god stand at den evt fortjener et annet liv.

Selges til en som vil pusse den opp, ikke slakte den.

Den frontspoileren finnes omtrent ikke å finne.

en i tyskland som lager til de litt eldre, kan nok tilpasses fra dem.

Fortell litt om bilen din da!

Noen bilder?

evt maile dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. skjønner at du ikke vil dele den opp da. men har jo et annet sett med seter da men som er litt slitt.

min bil er rød med grønt interiør. noe rust men skal sandblåses og lakkeres i slutten av måneden. planene vidre utvendig er vel nesten bare å senke den å sette på noen nye hjul.

du vet ikke om noen andre som som har et slikt interiør eller? må kanskje trekke om?

har ikke bilder desverre. skal prøve å få tatt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
vet dere om noe felger til denne bilen? tenkte på noen små bbs hjul slik som den på bildet.. noen som har noe liggende??

Jeg vet dinglevims på forumet her har slike bbsfelger (uten gull da) til en jetta, du kan jo høre med han om de passer...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider