Coopervan Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Har en T16-motor som jeg vurderer å selge. Motoren er kun motor med eksos- og innsprøytnings-manifoild samt turbo. Den mangler alt av elektro og slanger. Det jeg vet om motoren er at det er en 1993 modell, den har gått ca. 175 000 km og at det er en ulyd i motoren (sannsynligvis tenger veiva å slipes). Jeg har ikke hatt motoren i gang, enda... Jeg kan nåes på mail: veg-j@online.no Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 noe antydning til pris da?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Sorry. Motoren er solgt. Eller det er i hvertfall en kar som sier han skal ha den :) Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 ja ja.hadde blitt et morsomt prosjekt da,men men. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg