skrhel Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Har to fronthøttalere på 5.25" som skulle vært montert i sidedør på en golf 3 (8" "åpninger"). Lurer i den annledning på om det er noen som vet om, evt. hvor jeg kan få ta i det ? Altså adapter fra 8" til 5.25" ! takk for hjelpen.. Siter VW Transporter 1996 (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Har to fronthøttalere på 5.25" som skulle vært montert i sidedør på en golf 3 (8" "åpninger"). Lurer i den annledning på om det er noen som vet om, evt. hvor jeg kan få ta i det ? Altså adapter fra 8" til 5.25" ! takk for hjelpen.. Slikt har jeg aldri sett noe sted, men hva med å klippe ut en adapterring av en blekkplate eller skjære ut noe i tynn kryssfinèr? Da får du sikkert på de orginale grillene i bilen også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrhel Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Slikt har jeg aldri sett noe sted, men hva med å klippe ut en adapterring av en blekkplate eller skjære ut noe i tynn kryssfinèr? Da får du sikkert på de orginale grillene i bilen også:) Ok, mener å huske at jeg har sett det før. Får vel gå for et lite prosjekt med blekkplate (eller passende materiale), burde fungere like greit det. Får desverre ikke brukt orginalgrillene fordi de er tette (ikke vet jeg hvorfor?). Men griller er vel ikke noe problem å få tak i ? Siter VW Transporter 1996 (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Ok, mener å huske at jeg har sett det før. Får vel gå for et lite prosjekt med blekkplate (eller passende materiale), burde fungere like greit det. Får desverre ikke brukt orginalgrillene fordi de er tette (ikke vet jeg hvorfor?). Men griller er vel ikke noe problem å få tak i ? Grunnen til at de er tette er ene og alene att Møller skal tjene mere penger. Ring Norsk Bildelsenter og hør hva brukte koster før du evt kjøper nye hos Møller. Eller du kan jo sitte å borre opp alle hullene i de du har:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Vi har både griller til VW og overganger fra 6,5 til 5,25... Send oss en mail. Mvh Stian JK Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrhel Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Vi har både griller til VW og overganger fra 6,5 til 5,25... Send oss en mail. Mvh Stian JK Bra! Prosjektet gikk til h--> likevel. Grillene ble ødelagt og overgangene likeså. Siter VW Transporter 1996 (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg