Gå til innhold

Bildeserie av min bil :)

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

helt grei den..

Personlig liker jeg ikke fargen..å jeg misliker slik badlook list sterkt

spes på såpass lys farge, men smaksak..

Skulle fått lakka fangerne å bredderne å slikt i samma som bilen, gjort seg..

å hivd på non felger å dekk:) Baklysa var fine te bilen..

Mye er den senka? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok en spesiell farge ja, kan nok si det slik :) men den er utrolig fin i virkeligheten, er flere som sier det. Men smak å behag :)

Synst du ikke det blir for grønt? synst nesten det jeg, men men :)

Er senka 60/40 med h&r cupkit senkesett (fjører og dempere) kjøpt hos vwcarconsult.no :)

Bilen er forresten til salgs.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fin bil da:) Det er det.

Hvilken pris ville du ha fåreslått da? Som jeg sier til alle som ringer, prisen er prutbar :)

Er faktisk ingen som har vært å sett på den ennå, mange som ringer men jeg bor for langt unna sier det, noen fra kr.sand, bergen, stavanger osv. og jeg som bor på sunndalsøra, like ved molde. :P

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil og mange flotte bider. Likte spesielt det første bildet som kommer frem der du har alle høyspent kablene inn mot den store lyse veggen. Bra bilde!!!

Pocket bike er konge morro!

kjørte rundt på en slik en selv under streetmeet`n som var på Hamar for litt siden,det ble til at jeg og eier`n av den burna i filler bakhjulet. den spinner godt så lenge dekket blr varmt nok :D hehehe

Det såret ditt på sida di så rett og slett ikke bra ut azzz... sier bare A U U U

lykke til med salget :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil og mange flotte bider. Likte spesielt det første bildet som kommer frem der du har alle høyspent kablene inn mot den store lyse veggen. Bra bilde!!!

Pocket bike er konge morro!

kjørte rundt på en slik en selv under streetmeet`n som var på Hamar for litt siden,det ble til at jeg og eier`n av den burna i filler bakhjulet. den spinner godt så lenge dekket blr varmt nok :D hehehe

Det såret ditt på sida di så rett og slett ikke bra ut azzz... sier bare A U U U

lykke til med salget :pray

Takk takk for tilbakemeldingene :)

SA400055.sized.jpg Er dette bildet som er min favoritt også, blir på en måte et slags suug med de kablene :)

Pocket var dødsrått :) skal fjerne plomberinga nå snart, så den blir litt hissigere :) Var ut å kjørte en tank tidligere en dag her, morro, dirrer bra i rompa:P Såret ser bedre ut nå, ikke så ille som det var. slik som skjer :)

Bilen er så og si solgt også ;) mandag blir den hentet :( blir trist men gleder meg til vr6 med store planer ;)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider