Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk!;) Ja det hadde vært rått om vi fikk til et aldri så lite møte:) Regner med du lar 940en stå hjemme? Litt lang kjøretur opp hit til kalde nord...

Ellers, en "pappagutt" fra byen her har akkurat fått lappen, og fått seg en bmw E36 325i, med over 200hk.. chip, effektanlegg og power filter osv..

Han påstod med et bredt smil, at han skulle parkere traktoren min!! ho ho gjett hvem som lo sist!;) Smilet til pappagutten var snudd opp ned;D

hehe. e d mæ du snakke om så har æ ikje chip å effektanlegg. men måtte jo ta opp lån førr å kjøpe biln så pappagutt tvile æ på. har heller ikkje sagt at æ sku kjøre dritn av dæ heller. håpa på kanskje å sku klare d vess den va orginal. men saaaatan førr et drag d e i biln din. gikk villt godt. håpe æ får rå t chip å effekanlegg på sluttn av sommern kanskje. harkje ei krona nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!;) Ja det hadde vært rått om vi fikk til et aldri så lite møte:) Regner med du lar 940en stå hjemme? Litt lang kjøretur opp hit til kalde nord...

Ellers, en "pappagutt" fra byen her har akkurat fått lappen, og fått seg en bmw E36 325i, med over 200hk.. chip, effektanlegg og power filter osv..

Han påstod med et bredt smil, at han skulle parkere traktoren min!! ho ho gjett hvem som lo sist!;) Smilet til pappagutten var snudd opp ned;D

Har litt lyst til å kjøre oppover, men er usikker på hvordan veien er fra Trondheim til Harstad... må vel ta ferge også, når j begynner å nærme meg å, hvis ikke må j kjøre om Narvik, og det blir vel en liten omvei antagelig... Men vi får se, ikke umulig enda... :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst til å kjøre oppover, men er usikker på hvordan veien er fra Trondheim til Harstad... må vel ta ferge også, når j begynner å nærme meg å, hvis ikke må j kjøre om Narvik, og det blir vel en liten omvei antagelig... Men vi får se, ikke umulig enda... :)

Ja det er vell bare å hive seg bak rattet å kjøre!:) Er helt kurant å kjøre oppover, eneste plassen du må ta færge, er når du kommer til Bogen i Nordland. Der tar du ferge over til Lødingen, deretter er det ca 1 times kjøretur så er du fremme i Harstad:)

Arti om vi kunne ha gæssa litt ilag:)

Edit: Gjennstår å se om jeg har perm da elller ei:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. e d mæ du snakke om så har æ ikje chip å effektanlegg. men måtte jo ta opp lån førr å kjøpe biln så pappagutt tvile æ på. har heller ikkje sagt at æ sku kjøre dritn av dæ heller. håpa på kanskje å sku klare d vess den va orginal. men saaaatan førr et drag d e i biln din. gikk villt godt. håpe æ får rå t chip å effekanlegg på sluttn av sommern kanskje. harkje ei krona nu.

Hehe, no offence mr;) Trudde du hadde effektanlegg og chip, sia orginal 325 ikke har 200hk, men 193 eller no sånt?

Beklager at æ beskyldte dæ før å være pappagutt, hehe men har hørt fra flere at du lett skulle kjøre ifra mæ når du fikk den bmw'en..

Men e no stress, fin bmw førresten;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Update! Var sol og fint vær for noen dager siden, benyttet anledninga til å knipse noen bilder av øsa...:cab

Øsa:

Bilde063.jpg

1031 lsd bakstell, som jeg har lakkert rødthappyhappy

Bilde057.jpg

R!yummy Bilde042.jpg

Closeup:

Bilde064.jpg

m'm

Venstre side bak:

Bilde066.jpg

Front:

Bilde051.jpg

Under huven. Byttet til org svarte volvo pluggledninger mot (tidligere organge;p),fjernet støydemping isolasjonen langs torpedoveggen og skiftet ut pipercross filteret, til et K&N filter type XXL. Ble endel penere synes jeg, for ikke å snakke om fetere lyd inni kupe'ncheers

Bilde061.jpg

:dj

Bilde059.jpg

Interiør: Her har jeg byttet til helsvarte dørtrekk og montert div orginale volvo målere.

Bilde056.jpg

:peace:

Bilde055.jpg

Må ha is skrape fra Turboperformanceclub vettusombrero

Bilde048.jpg

m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider