Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

fin fin bil dette jah=) det kan jeg banne på, bor i harstad å går bare å sikler etter den.. men skal love dere at dn er finere med R felgene enn nå på vintern med stålfelger=) de felgene han har er vel orginale R felger jah, så han betalte nok en fin sum for dem må du tro. husk at det er p zero dekk.. mener at disse koster rundt 2500 kr stykket ny..! SVIINDYRE.. har sotte på den en gang før sperren kom på og skal love dere at den går godt for å være 165 hk +JT eksos å konfilter!

Dette er en DRØMMEBIL for enhver 240 mann!

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk!! Er orginale R-felger ja, kom som nye fra en volvo v70R...

Skal få fiksa de linkene til bildene, har sinnsykt mange bilder av øsa!

Bilen er såppas fin i lakken at jeg tviler på fargeforskjell, dessuten va lakk-arbeidet på ene bakskjermen litt dårlig fra en gammel "skade"... så blir bedre md ny lakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Update: Var i dag å hentet bilen hos Lakkerer må si at jeg ble meeeget fornøyd med arbeidet, begge baksjermene så helt 110% strøkent ut, og lakken stemte perfekt overnes med resten av bilen. Bare å polere hele bilen nå, så blir det ingen fargeforksjell:)

Girkassen (m45) ble kjørt i stykker, bilen har nå fått seg ei ny og bedre m46 turbokasse fra 740Turbo.

Fant noe rust i kanal samt hjulbuen bake, dette fikk jeg fikset av han som lakkerte bilen min. SÅ bilen er nå 110% rustfri igjenn... Tectylert i hjulbuene bake etc.

Sommerluggene er kommet på (18"-R) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hehe, ska få slengt på plass no bilder :) link t d photobucket greiene?

Volvo 240elg: Jo takk skal du ha, er du også russ i år? Hvor i byen så du turboøsa?

yess.. var russ ihvertfall:) er ikke så kjent i harstad, men så den først på en plass litt bortafor en mulig busstasjon?! så på kvelden gikk jeg faktisk bort å hilste på deg, eller han som kjørte bilen din, når du sto i en nedoverbakke utafor absolutt? kanskje..

90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt)

86' Volvo 240 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider