Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er akkurat det jeg også vil oppnå ved å sette sperre i min..hehe.. fant ikke noen meterstokk istad, så fikk ikke tatt måla av ic'n, men er smalere og lavere enn org ic, bare dobbelt så tykk.. fløder og kjøler endel bedre også..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke benka, men lurer på å gjøre det, teste litt småtteri i den. Har ikke lange biten til ESStuning, der har døm rullende landevei. Funker bra med dumpen sånn som det er nå, men jeg har flytta LMM så den sitter rett før spjellhuset. Men vet ikke om det er helt sundt, kan få for mager blanding. Men har ikke tøysa noe enda iaf.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten føye til at jeg kjøpte meg Tectyl-boks i dag, skal tectylere kanalene, slik at jeg slipper å tenke på dem en stund..

I tilleg blir kanalene svart og fin, den gamle tectylen begynner å bli litt grå i fargen :ass

Noe jeg selvfølgelig ikke kan tillate, hehe. :pimp

Er også litt i tenkeboksen anngående å bestille Ecomax Vikingchip til øsa, men får se om nye dempere fremme blir prioritert før det.

:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over noen eldre bilder av øsa...De Vekker friske minner om blå himmel, sol og tørre fine veier i nypolert bil:)

Bil&eier.

Neilinfrontofhiscar.jpg

Under huven. (Har bla skiftet til svarte orginale volvo pluggledninger siden den gang, ser mye finere ut enn de "orange" pluggledningene :iconsm .)

underhuven.jpg

:popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Last edited by Naila : Today at 05:26" - tidlig oppe eller sent i seng...?

Fine bilder...

For livets glade gutter går solen aldri ned;)

Kombinasjon med helg og at jeg faktisk offisiellt er ferdig med VGS gjør at man ikke "rekker" å legge inn årene, før på morningen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil Naila...!:)

Får håpe j ser den når j kommer oppover til Harstad i august, gromskuta...!

Takk takk!;) Ja det hadde vært rått om vi fikk til et aldri så lite møte:) Regner med du lar 940en stå hjemme? Litt lang kjøretur opp hit til kalde nord...

Ellers, en "pappagutt" fra byen her har akkurat fått lappen, og fått seg en bmw E36 325i, med over 200hk.. chip, effektanlegg og power filter osv..

Han påstod med et bredt smil, at han skulle parkere traktoren min!! ho ho gjett hvem som lo sist!;) Smilet til pappagutten var snudd opp ned;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må parkere noen sånne store tøffe gutter i ny og ne... LSD ble forskinka, fikk ikke lager til den, setter ikke i gamle lager ass.. Og nå har M46 kassa dreti på seg, slurer på OD iblandt, og noen ganger er den fin som snus. Merkelig den dreet kassa der ass. Gøtt å være ferdig med VGS ja, bare enda et år igjen, går vk1 på nytt, blæ...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider