Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

hehe, ja det var ikke så verst.. :P

var rimelig moro å leke litt me den crx'en også!:D vise at de dær riskokerne ikke er noe tess.. var jo en kompis som kjørte dn men har ikke snakket med han å fått mobbet han ennå:P

blir vel kjipt å måtte førlate grombilen i morgen regner jeg med?:(

ja blir surt å måtte dra, ikke minst med tanke på at de siste milene jeg kjører med øsa nå før jeg drar blir på 14" BALLONG vinterdekk! hehe.

Men skal prøve å spare litt dollars fremover, så får vi se hva vi får til!:)

Skal ned å skifte dekk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som 18-19 åring driter man vel som oftest ikke penger så han bruker den nok på vinteren og..

det blir jeg å jøre med min å når jeg får turbomotor!

når jeg som snart 18 åring putter 40 000-50 000 i en 240 så kan jeg garantere deg at jeg blir å bruke den om vinteren også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. så klart må man det:) det er jo ikke ulovlig.. for se etter hvert hva man jør når man får mere peng i mellom fingrene.. om man ikke kan skaffe seg en litt rå firhjulstrekker å ha om vinteren eller en litt mer sliten 240:P både jeg å neil planlegg å trimme en del når sommeren kommer så vi får se hvordan det da blir å kjøre om vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

oki.. da blir det vel sirka det samme for meg:)

får vel kanskej motorn i neste uke:) forhåpentligvis.. alt kommer ann på når jeg får overført pengene til jb-bildemo.se!:)

gleder meg som faen nå:):)

edit: er det bensinpumpen jeg også trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

Fikk bare tatt mobil bilder, har ikke så mye tid til å legge inn bilder sia jeg er i army'en nå... Men skal se om jeg får tatt bilde iløpet av en perm, blei heilt ok finish... Viktigste var at leppa ble glatt og ripefin, samt at all klarlakken gjør at den holder seg en god stund.

Kommer med litt uppdates etterhvert som jeg får tid og deler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 months later...

Update. Skal gå i gang med å montere div deler:

- Rs500 intercooler med 3" høyglanspolerte trykkrør og blå silikonslanger.

- 25mm ipd stab stag fremme og 23mm R-sport bak.

- Volvo svarte tekstil matter.

- Oil catch tank.

- USA blinkers.

Har også splitter nye nankang dekk som skal på R-felga.

I tilleg blir det service på motor og drivlinje.

Rapport og forevigelse følger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider