Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å... Palm beach rattet er så mysigt... Har lyst på ett sånt sjøl.

Tøff bilen din gett... Mattene var fine. Er det noe universal skrot eller passer døm ganske bra?

Arti å høre, bilen din er heller ikke så gærn akkurat:) Åssen er status på den for tia, 2,5l prosjekt på gang?

Ble fornøyd med palm beach rattet, alltid hatt lyst på et sånt ratt:blah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å smir for tia da vett... Skal få gjort litt denne uka og venter stadig på råder, når penger kommer inn blir ny turbo bestilt...

Planer for åket ditt framover?

Skal få skifta dempere fremme, samt få nye baklys..

Når det er i boks, blir det vell å få trimma litt.

Men koster både penger og tid, så det kommer etterhvert.

Tenkte å prøve å få ut 300hk av orginal sprutet i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300hk med originalsprutet er null prob. Kontakt turbocenter, døm har chips som er mappa for 610cc dyser...

Tenkte jeg skulle bygge coilovers på min til vintern for å få den litt lavere..hehe.

Har du forresten funnet ut om det er en slikens greddy rs dump du har?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300hk med originalsprutet er null prob. Kontakt turbocenter, døm har chips som er mappa for 610cc dyser...

Tenkte jeg skulle bygge coilovers på min til vintern for å få den litt lavere..hehe.

Har du forresten funnet ut om det er en slikens greddy rs dump du har?

Jepp, turboperformance har jo også chip tilpassa de grønne R-dysene. Så får se hva det blir når jeg kommer så langt.

Kan ikke se noe fabrikant merke på dumpen, men tror ikke det er greddy. Er vertfall fra USA, så mye mulig det er et eller anna amerikans merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider