Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

nei har ikke sett den på lenge men var en tur i harstad med 850en en kveld i sommer ferien var bare en 240 da med hvite co..(skriv ikke mere får å ikke flaue meg ut):P fint med R- felger har det på 850en også bare mine er kopi,

Volvo 850 1996 R-optik

Ex-Volvo 740 Gl 1986

Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei har ikke sett den på lenge men var en tur i harstad med 850en en kveld i sommer ferien var bare en 240 da med hvite co..(skriv ikke mere får å ikke flaue meg ut):P fint med R- felger har det på 850en også bare mine er kopi,

Ok, 240 me hvite comp er nok totte sin.

R-felger er tingen ja:titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp.. var vel min han så da!

går bra med bilen neil?

alt fungerer som det skal? gikk laginga av kåpen rundt kjølevifta bra?:)

Halloen totte:)

Går bra, alt fungerer bra. Kåpa var så sinnsykt trang, så jeg tok den gamle og borra hull i den, å stripsa den fast igjenn.

Så den gamle kåpa er som ny:)

Hadde ikke tid å skjære til den kåpa jeg fikk hos deg. Den ligger å hviler i garagen:)

Noe nytt me børsa di:) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki oki.. såpass!:P

njaa.. ikke så mye nytt.. mye spinning så knuser jo motorfæster hele tiden.. så skal ordne no skikkeli dær!

ellers så har jeg bynt å handle inn deler til 400 hk!.. satser på å få det med orginalt innsprut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Update: Ville ha litt ordntlig lyd i brakka mi. Så har handla splitter nytt Sony X-plod Sett. 2stk 6x9 høyttalere, 12" sub og 500w Forsterker.

Greit å ha litt real lyd. Skal få laga meg hurtigkoblign til Sub'n og forsterkern slik at jeg kan ta ut/inn sub og forsterker ved behov. Får se om jeg får knipsa no bilder etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Update: Har skifta dempere rundt om på børsa nå. Fra koni til Al-ko. Ble selv jævla bra fornøyd med resultatet, bilen er skikkelig fast i fisken nå:) Mye bedre enn med gule just. koni.

Liker handlinga på den nå med 25mm stab stag fremme og 23mm bake, samt med det stive støtdemper oppsettet. Bra respons:)

Ytterligere oppdateringer følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er kjempepen Naila! Har vendt meg til R-felgene også nå, så nå er den helt knall. Eneste jeg ikke er helt glad i er disse R`ene over alt! Herlig bil.

Hehe, takker. Er da ikke så mange R'er, hehe. Grill,Intercooler, bakluke og en inni biln. Hehe :P

Ska muligens fjerne den inni bilen. Får se, men veffal den står bedre der enn på boden.

Muligens bilde update i kveld, da jeg sørgmodig skal smekke på 14" stål felger inntil videre!;(

Er på høy tid nå å få lagt om til vinterdekk.:afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig stas med vinterfelger nei..

Har kjørt rundt med 14" i en måned allerede jeg da:rolleyes:

Litt nedtur i forhold til 18" R. Apropos, leste tidligere i tråden at du bare har 15mm spacere bak? Jeg måtte ha 38mm per side for å fylle/få de langt nok ut.

Kappa vekk mye av hjulbuen?

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig stas med vinterfelger nei..

Har kjørt rundt med 14" i en måned allerede jeg da:rolleyes:

Litt nedtur i forhold til 18" R. Apropos, leste tidligere i tråden at du bare har 15mm spacere bak? Jeg måtte ha 38mm per side for å fylle/få de langt nok ut.

Kappa vekk mye av hjulbuen?

Hehe, er du helt løk ell:???: hehe, har aldri sagt at jeg har kjørt med 15mm spacere?

Kjører 25mm fremme og 35mm spacere bake:=)

Er sannelig skammelig å kjøre med 14" stål, ser ut som en helt annen bil jo! :drive2

Får se om jeg ikke får noen sko med litt riktig høyde og bredde utover vinteren....

Målte børsa i dag ved langkjøring, brukte 1,04l ved temmelig frisk E6 cruising i 100 sona. Ikke dårlig det egentlig. Ingen problem å ligge under liter'n veffal, det er jaggu ikke værst på en 2,3l rødblokk.

Bilder kommer til uka, da jeg er bortreist nå i helga. Får se om jeg tør å vise bilde av bilen med 14" sko'a ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider