Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dærsekn! toppdesklet ble sexy!

nesten som jeg må jøre det på mitt og:) (herme)(a)

Thanx:)

Ellers, så tror jeg at jeg må kjøpe nye feste til panseret, (de som sitter bak på støtdempertårnet. Det ene feste har gitt etter, slik at det blir ei glippe mellom panser og høyre forskjerm. Jævlig irriterende, håper det lar seg fikse.

Vurderer også sterkt å ta med øsa på volvotreffet på Rudskogen, arti å prøvd åssen den oppfører seg på bane!

Skulle helst ha fått litt mere pulver under huven, men får kjøre på læll.

More to come :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å vere motbydelig men bilen er ikke så pen i virkeligheten som alle her skal ha det til men den er ikke stygg heller . men vurdert å polere den? og sette på grill?:P så den i ottestad her om dagen . fett med di felga!

Høres ut som et dårlig sjekketriks, fra en med dysleksi.

:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELLERS! Er stadig flere ting som man kommer på eller husker på at man må få gjort.

Baklykter med hvitblink og svart list kommer på, dette trengs da de gamle er matt og litt delvis.

Håper jeg klarer å få justert panseret skikkelig når nye panserfester kommer fra den hyggelige herren i Drammen :)

Bilen bærer preg av å ha blitt brukt som bruksbil, lakken er blitt oksidert enkelte plasser. Bilen skal derfor på Furnesveien Bilpleie A/S for FULL lakkrenovering, rubbing, polering og teflonbehandling av lakken. Da bør lakken ha ok bruks-finish.

Det får holde frem til jeg skal få hellakert bilen :)

Videre skal flere detaljer lakkeres, både innvendig og utvendig.

Har mye på lista, blir bildeupdates til helga!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det værst tenkelige skjedd.

I går mens jeg var på jobb, hadde dama tatt 240en for å kjøre til trening.

Jeg hadde presisert at bilen ikke var kjørbar, grunnet jeg hadde demontert btr.

Dette gikk desverre i glemmeboken og bilen ble allikevell startet opp og kjørt med. Etter 2 minutter var skandalen et faktum, flammene velta ut av panseret og iløpet av kun få minutter sto flammene flere meter i været opp fra bilen.

Se vedlagt link :

http://www.h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/72/Default.aspx?ModuleId=8383&articleView=true

Bilder av bilen kommer.

240en er herved historie.

Har enda ikke fått bilen tilbake fra politiet, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider