Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, de er ferdig trukket, fra blå, til mørkegrå farge, slik som resten av interiøret.

Anlegget ble koblet opp i går, deilig å endelig få skikkelig cd-spiller, istedet for en jalla radio.

Anlegget er koblet til de orginale volvo høyttalerne fremme, så nå gjennstår det bare å skjære ut hull md stikksaga i hattehylla bake, slik at jeg kan skru fast høyttalere der også:)

Videre drar jeg å henter 17" felga så snart bilen er forsikra og registrert, regner med dette blir iløpet av de neste dagene.

Skal kjøpe meg rød kallipter lakk, tenkte å lakkere en enten hvit eller sølv farga "R" midt på stemplet på kaliperten. Tror det kan bli gromt med en slik "R"

på rød bakgrunn, passer ekstra bra iogmed at bilen er rød:)

Tipper det blir rått, med tanke på at 17" felga gir bra innsyn til calipper og bremseskive, stilig om folk ser de slissae, borrede og ventilerte skivene samt røde kalippertene med "R" på:)

Jeg har også tenkt å få tak i tekstil matter, dvs stoff matter til 240en (Er det btw Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette, høggern?). slik at jeg kan levere de til tanta mi som er syerske og få henne til å sy inn med feit rød skrift "Volvo by R-Sport" eller no lignende.

Tipper det blir bra. Hva tror dere om de idee'ene?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel bra det. :)

Eller så må det stå Volvo 240turbo eller noka sånt

Så de selger stoff matter tel volvo på:

http://www.bilogmc.com/ men de er vel universal matter.

Trur man kan kjøpe slike på volvo vis jeg ikke tar feil, men da koster de vel skjorta! vet ikke

Skal du lakke navet på skiva?

MVH Jørn

Volvo 850 1996 R-optik

Ex-Volvo 740 Gl 1986

Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Jah tenkte jeg kansje skulle lakke navet sølv... Litt stygt med rust på de, men sånn er det jo på alle biler, ruster pga den høye temp bremsene blir utsatt for.

Uansett. fikk på 17" tsw felga i går!!!:D Synes det ble skamrått jeg da.

Legger ut bilder av de i kveld!

Stay tuned yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider