Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da har jeg vært å henta ny bakaksling:)

Den er trillet 150.000km, er en 1031 med diffbrems:)

Drar i morgen i banken og overfører penger, jeg har nemlig kjøpt 18" R felger (blir levert orginalt på v70R og s60R) med 235/40 Pirelli P-Zero dekk med spacers, de er som nye og kommer fra en v70R. Må ha med spacers slik at de passer rett på turbosleden min!:)

Ellers fikk jeg kjøpt av en kar div orginale volvo målere, bla oljetrykksmåler, utetemp, øko måler og turteller.

Disse er montert i bil, mangler bare litt givere.

Var på høggern å fikk meg svarte skinn dørtrekk til alle 4 dørene, + el belysning til to av målerne og div slanger til målerne.

Fikk i tilleg et nytt volvo emblem til å ha i grillen, da det jeg har nå bynner å bli litt slitt!

Kjøpte meg i tilleg svarte/mørkegråe gulvmatter i stoff fra Biltema, skal få sydd inn den orginale volvo R emblemet på hver av mattene.

Skal det være så skal det være;)

Skal ta bilder av de nye tingene på bilen senere når jeg har fått ladda kameraet:)

Bromm bromm!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn det skal være:) Er så mange som kjører bmw og tror de har ferrari, mye bedre med strak firer og turbo, enn lang lat 6'er;)

bedre med en kort, frisk 6'er, enn en lat 4'er :P

haha.. (tenker på volvo 6'er)

men, gratulerer med nye felger!!

fint at du tok til vettet og leverer tilbake de felgene som er fulle av sprekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja såklart, siden det er 960 motor du har under huven, er det selvfølgelig godkjent;=)

Jepp, de felga med sprekk i har sett sine siste dager, farlig å kjøre rundt med de.

Snakka med selger nå nettop, felgene er på vei:) Så nå gjennstår det bare å få bekreftelse på at de er ankommet, så kjører jeg og henter dem:)

Gleeeeder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja såklart, siden det er 960 motor du har under huven, er det selvfølgelig godkjent;=)

Jepp, de felga med sprekk i har sett sine siste dager, farlig å kjøre rundt med de.

Snakka med selger nå nettop, felgene er på vei:) Så nå gjennstår det bare å få bekreftelse på at de er ankommet, så kjører jeg og henter dem:)

Gleeeeder meg!!

du *bør* ha låsemuttre på de felgene altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider