Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe jada, kjørte så pent at en ford kassebil kjørte forbi meg:) hehe, ikke no vits å drive å hardkjøre ifra han, for jeg vet så inderlig godt at han forsvinner så snart turboen min spinner;) hehe.

Det er da du skal gire ned å gi flat fjøl :D Sjef å drive å fucke "opponde" me sann råtne bila birthday

Få bilder nå! Er lei av å vente :D:D uhhmmwhat? :driving *GLEDER MEG*

EDIT:

Tok foresten forbikjøring på en kompis, med en audi A3?? sann liten en med turbo.. Kom på sida hans, og ble på sida hans helt til 140 km/t!

Med en sliten K motor med fucka stempel ringer :D

Bilder? birthday

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jada, kjørte så pent at en ford kassebil kjørte forbi meg:) hehe, ikke no vits å drive å hardkjøre ifra han, for jeg vet så inderlig godt at han forsvinner så snart turboen min spinner;) hehe.

Du skal ikkje kødde med kassebila\budbila:) Du kan fort få problema med å holde en Transit\Hiace\Sprinter med Volvoen din. Det e mye tullinga som ferdes med sånne bila i Harstad området i forbindelse med trykkeriet på Stangnes.

Æ kan love dæ at det e mange folk uten skruppla i haue som kjøre de bilan.

Har kjørt sjøl, å æ vet at det e ikkje alle som e like lett å holde tritt med. Du tar dem på sletten, men så fort det kommer en sving....... :driving

Grattis med lappen forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... 240en har alle forutsetninger for å kjøre ifra en kassebil, slette som sving.

GÅr mere på at de som kjører vet om det er kontroll eller ikke, samt at de har kjørt veien x-antall ganger før og kjører deretter som noen svin. full gass hele veien.

Jeg er ikke ute etter å riske liv og helse, samt førerkort.

Enhver idiot kan sitte med full gass og sving etter veien, tilogmed en ape kan trenes opp til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... 240en har alle forutsetninger for å kjøre ifra en kassebil, slette som sving.

GÅr mere på at de som kjører vet om det er kontroll eller ikke, samt at de har kjørt veien x-antall ganger før og kjører deretter som noen svin. full gass hele veien.

Enhver idiot kan sitte med full gass og sving etter veien, tilogmed en ape kan trenes opp til det.

bra å se du har hodet i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240en har helt klart alle forrutsetninger førr å kjøre fra en kassebil, (hvis vi ser bort fra min bil da:)) men alt står selvfølgelig på den som sitt bak spakan.

Om aper kan læres opp til det e æ litt usikker på:)

Bra du kjøre fornuftig da. Fortsett med det.

Mvh. Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt lappen i et år og jeg skjønner at folk som har hatt lappen i maaaange fler år en meg (les ca10år) og har kjørt samme veien med samme bil LEENGE og veit hvordan de skal plassere seg i veien osv (har veldig mye å si med spor-valg) så burde de kjøre ifra meg i sving selv om jeg har sprekere bil. =)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider