Gå til innhold

ENDELIG har jeg fått meg 240Turbo. Skandalen er et faktum! Demontering S.39

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 592
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyser alle pærene i bakløktene uansett hvilken funksjon lysene står i ? feks parklys??

På min '83, så lyser de samma hva. (Så lenge brytern til tåkelysa er på da :P)

Tenning på, bryter 0: alle 3

Tenning på, bryter P: alle 3

Tenning på, bryter nær: alle 3

Nær + fjernlys: alle 3

Dette gjelder meg da.. Jeg har IKKE gjort noen forandringer på det elektriske i bilen min. Bare satt i 5w pærer istedet for 20w pærer..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R-Style: Hvilke problemer opplevde du som følge av at du hadde lekasje i den orginale membran dumpen? tror kansje jeg har fått lekkasje i min, å vi har jo nøyaktig lik motor, samme årsmod og alt.

Fint om du kunne ha forklart hva som var problemene og hvordan du opplevde forskjellen etter du monterte det overhalingskitet fra volvo.

btw, Noen med b230k/b230f fordeler fra 240 som har lyst å selge:) ?? gidder liksom ikke betale dyre dommer hos høggern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh? Vakke Naila jente?

"Jeg og dama har hatt etteårsdag, gjett hvem som ikke hadde råd til å kjøpe gave, da alt av lønn var brukt på bilen"

Har misforstått alt jeg, tror jeg..

Uansett - rått! Sitter her og misunner litt ass.. Bare fiksa baklampene dine, så alle tre lysa lyser :)

HÆ? jøsses, da har je missforstått oxo hehe har alltid trudd naila var jente hehe

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er vell faaen ikke no jente;) Nicket mitt "Naila" kommer av at jeg opprinnelig har et irsk navn, da mora mi er fra Irland, så har kompisene mine døpt meg for "Naila" som nick name.

Dermed har jeg det her på bilforumet.

Hehe, flaut at folk tror jeg er jente!!

Litt av ei jente jeg hadde vært, kjører modifisert 240 og løfter vekter daglig=P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider