Pilsen Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Heisann.. Tenkte å space ut hjula mine litt, f.eks 10mm bak og 5mm framme, noen som kan fortelle meg hvor lange hjulbolter jeg trenger? til f.eks: 5, 8, 10, 15mm spacere? Mulig det finnes en guide på dette, i såfall er det bare og slette denne posten her(admins) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 5 og 10mm lengre enn de du har. ;) Neida, mål de du har og sjekk hva som finnes om de er 10mm lengre rundt baut gjør nok ikke så mye. Bare sjekk at de ikke tar inni noe. Har du tromler bak kan dette være et utsatt sted. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Så hvis de ikke tar inni trommelbremsene jeg har på nå? vil det ikke bli noe problem når jeg får på 16v bremsene mine bak?:) eller? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 hvem selger h&r spacere (ikke powerzone) ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Christian skrev: hvem selger h&r spacere (ikke powerzone) ?? VT dekk i sandvika skaffet meg momo spacere med TUV .. 20 mm :) fikk med riktige bolter da Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Med TUV? med andre ord, lovlige å bruke?:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Biltilsynet godtar ikke spacere, selv med TüV. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg