Gå til innhold

Prosjekt: Honda S2000

Ranger emnet

KBF

Anbefalte innlegg

ja, går ut fra det. Klarte å lage noen stygge riper i dør panelet i dag. Men det er heldigvis med to sett dørpanel, så jeg skal prøve å sprøyte det i morgen.

Blir litt lite updates nå fram over, litt mye arbeid. Men jeg jobber med bilen når jeg har tid.

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det ble vedlig bra, eneste er at det svarte ble litt blankt. Kan vel være at det er pga blitsen.

vet at den er litt for blank. men det kommer av at jeg ikke sprøyta dashbordet, men det vart malt med pensel. hadde de blitt sprøytet så ville de fått en fin matt farge, pga tynt lag osv... er selv fornøyd. Neste oppdatering kommer da jeg får tak i mer lakk til karosseri

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nice.... :D

Men, rundt der hvor kalesjen skal ligge, har du vært litt uforsiktig med svartmalingen? :)

Den Primeraen så litt interessant ut ;) Fin samling.

Sikler litt på 350Z'en, tror jeg må bygge en sånn en vakker dag...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du har litt å kose deg med når det regner ute.

Du har bygd mange pene biler. Skulle ønske jeg hadde sånt talent på det :pimp

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice.... :D

Men, rundt der hvor kalesjen skal ligge, har du vært litt uforsiktig med svartmalingen? :)

Den Primeraen så litt interessant ut ;) Fin samling.

Sikler litt på 350Z'en, tror jeg må bygge en sånn en vakker dag...

Kan si det sånn at maskerings tapen ikke holdt seg på plass og at jeg ikke merka det før det var for sent. Orket ikke å pusse ned og så lakke på nytt.

Samlinga er fin den, og det kommer en Honda NSX og en R33 snart. Primeraen er faktisk meget sjelden har jeg funnet ut, men en kan finne den på Ebay og enkelte webshops.

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

hadde ikke vært en mulighet for at jeg fikk kjøpt den r32en da?

har en god del sett hjemme,kanskje du kunne fått noen veldig billig!? honda civic hb med styling, honda civic cupe med styling, bmw 2,8 alpina e36.........har begynt litt på de men er veldig fine å har ikke begynt å sette på klistremerker enda!

Er veldig skjeldene! andersr2@msn.com

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider