Gå til innhold

B230FK i 240

Ranger emnet


Mambo

Anbefalte innlegg

det hadde nok lønt seg.. men motor og gir kommer nok på litt under 10K + turboen og chippen jeg evt må ha. ++ deler. så om jeg kommer under 20K så skal jeg være fornøyd :)

 

 

jaja.. da er ihvertfall motor kjøpt inn.. mangler en del. men har nå ihvertfall

 

 

motor, ledningsnett, styreenhet innsprut (er det egen til tenning? WTF?),

grenrør, innsug med dyser/galleri osv, starter, dynamo 100A, cooler, svinghjul .

motor har gått 17.000mil men ser da knusk tørr ut og komp-testen var strålende

 

 

så det er bare å si ifra om dere veit om noe av hva jeg mangler,

feks slanger(det kan jeg jo skaffe selv, ærlig talt :).

turbo må jeg ha,

eksos

lmm

lambda

coil

spakstell til M90.

Clutch til M90/B230Fk

mangla vist den store ledningen som skal gå til innsprut hjernen. skjønner ikke hvordan den kan mangle men :/

++

begynner vel å bytte motoren på tirsdag

 

bare å nevne mer :) hvis du ser jeg mangler noe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkleste hvis du skal ha inn lh2.4 sprut er å kjøpe enten en 240,740 eller 940 å plukke det ut av bilen selv så du ser hvordan alt skal være så du kan merke hver minste lille ledning.

kjøpte en vraka 940 for 4k jeg og det angra jeg ikke på me alle de ledningene!

+ at jeg kunne selge deler for over 4k av den i tillegg :boxing

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så lett å få taki da, men jeg har en mann på leting ;) hehe..

 

men jeg mangler den store kontakta som man kobler til hjernen :O wtf?

hmm..

hør med feks btl ?

tror han har hatt et par utbrente motorer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å henta motor på Jönköpings Bildemontering. Ble en 1997 ft motor, har gått 190 000. Ganske langt men komp og turbo er i orden. Fikk komplett motor, med alt av ledninger, styreenhet, starter, generator, slanger, downpipe, intercooler osv for 10000 norske. ER vel en helt grei pris det vil jeg tro..

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å henta motor på Jönköpings Bildemontering. Ble en 1997 ft motor, har gått 190 000. Ganske langt men komp og turbo er i orden. Fikk komplett motor, med alt av ledninger, styreenhet, starter, generator, slanger, downpipe, intercooler osv for 10000 norske. ER vel en helt grei pris det vil jeg tro..

 

 

min har gått litt mindre, har også m90kasse. og er vel fortsatt under den summen tror jeg.

 

Har mesteparten av det elektriske til en 745 TIC med lh 2.4. Det er klippa og begynt å sortere ut alle kablene til innsprutet på, men alle kontakter er i allefall der. Kan få det billig vet jeg.

 

er kabelen fra styreenheten og ut til motorrommet hel da? isåfall er jeg interessert

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår