noorm Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 noen som har 90 fanger til salgs?eller vet om ett sted man kan få rimelig pris på dem? Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 http://www.autospar.no selger settet for 2199kr. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Rakriste har noen som han har tatt av en Golf 1. Vet ikke om den er modifisert for å passe den men han har iallefall! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Absolutt ikke så veldig dyrt på Autospar.no da? 2190,- kr for BRAND NEW 90' fangere framme og bak, GTi leppe, og jernet som sitter i fangerene.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Absolutt ikke så veldig dyrt på Autospar.no da? 2190,- kr for BRAND NEW 90' fangere framme og bak, GTi leppe, og jernet som sitter i fangerene.. ukens tilbud.. 1999,- Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 ukens tilbud.. 1999,- de kommer vel helst UTEN jernet tror jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 de kommer vel helst UTEN jernet tror jeg Ulogisk fra mitt synspunkt ihvertfall, ettersom at det er samme art.nr. på begge, og det finnes ingen kommentar på ukes tilbudet som sier noe om dette. Uansett finner jeg ut av dette forhåpentligvis på slutten av neste uke, ettersom at jeg har bestilt meg et sett (ukes tilbud). Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 de kommer vel helst UTEN jernet tror jeg Jernet følger med jo Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 eller er det noen som har ett annet alternativ til 90fangere? Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 eller er det noen som har ett annet alternativ til 90fangere? RS4 fanger er tøfft. (ikke RS2-fanger som alle andre har) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 har ikke sett den rs4 fanger'n jeg da...men koster nok litt mer enn 90 fanger tenker jeg:P Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 koster 2990,- Selges her: http://www.restyle.no/nyetilbud/rs.html Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jernet følger med. Så at dere skrev at det var ukenstilbud. Så da bestilte jeg å. Lånte penger siden det måtte forhåndsbetales. Trodde man skulle betale med kort, men så kommer det i oppkrav. Så jeg får penger før de kommer. Så jeg har lånt penger til ingen nytte. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 vis ukens tilbud er 1999,- og org pris er 2199.-? så er ikke det den største forkjellen da:P men rs4 fangeren var jævlig kul ja:D Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 vis ukens tilbud er 1999,- og org pris er 2199.-? så er ikke det den største forkjellen da:P men rs4 fangeren var jævlig kul ja:D porto er på 210kr. Så man kan jo late som man får gratis frakt Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg