Gå til innhold

90 fanger!!

Ranger emnet

noorm

Anbefalte innlegg

Jernet følger med. Så at dere skrev at det var ukenstilbud. Så da bestilte jeg å. Lånte penger siden det måtte forhåndsbetales. Trodde man skulle betale med kort, men så kommer det i oppkrav. Så jeg får penger før de kommer. Så jeg har lånt penger til ingen nytte.

Jeg fikk en giro i posten som jeg måtte betale før noe som helst ble sendt.. Antar at det samme skjer med deg

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en Giro i posten ja, om med en gang den er betalt så sender de. Jeg vet, og har ikke annet å si enn at Autospar.no er bra på levering og svært bra service! Har selv bestillt en haug med masse deler fra dem, og ikke en eneste klage å komme med. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en Giro i posten ja, om med en gang den er betalt så sender de. Jeg vet, og har ikke annet å si enn at Autospar.no er bra på levering og svært bra service! Har selv bestillt en haug med masse deler fra dem, og ikke en eneste klage å komme med. Mvh Tommen

Det er bra å høre. Har en kamerat som har handlet endel der, er ikke annet enn bra å høre. Får jeg gode erfaringer med de så får de nok mer penger i fremtiden

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla for en del tusinger på autospar jeg og, men har i det siste begynt og fått dårligere og dårligere erfaring med dem.. dårlig service fra folka og elendige leveringstider (oppmot 2 måneder)

hadde en ordre inne, som jeg sa fra meg, grunnet jeg hadde venta 2 måneder på vara

så er vel slutt for min del med handling på autospar

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*offtopic*

Nå har jeg fått meg et sett fangere i garasjen, men vil gjerne lakke dem før jeg setter dem på.. Noen som tør å gjette seg fram til hva det vil koste meg å få midten av frontfanger, og nedre del av bakfanger lakkert på ærlig vis?

88 Golf 2 Syncro

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare hvis man bestiller 90-fangerne man skal forhåndsbetale? Men uansett så er det bare å ringe ansvarlig for internettbestillingene (hyggelig fyr), og spørre hva som skjer, evt så sender han deg faktura på mail.

88 Golf 2 Syncro

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare hvis man bestiller 90-fangerne man skal forhåndsbetale? Men uansett så er det bare å ringe ansvarlig for internettbestillingene (hyggelig fyr), og spørre hva som skjer, evt så sender han deg faktura på mail.

Det som det står forhåndsbetaling på må forhånds betales. Måtte forhåndsbetale hele pakka. Han sender deg faktura på mail hvis du spør. Kjempe fornøyd med servicen

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider