Laaars Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 eller er det noen som har ett annet alternativ til 90fangere? Små originale fangere med kromlist!! Dropp RS-fanger iallfall. ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jernet følger med. Så at dere skrev at det var ukenstilbud. Så da bestilte jeg å. Lånte penger siden det måtte forhåndsbetales. Trodde man skulle betale med kort, men så kommer det i oppkrav. Så jeg får penger før de kommer. Så jeg har lånt penger til ingen nytte. Jeg fikk en giro i posten som jeg måtte betale før noe som helst ble sendt.. Antar at det samme skjer med deg Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg fikk en giro i posten som jeg måtte betale før noe som helst ble sendt.. Antar at det samme skjer med deg Fint! Håper det ikke tar for lang tid. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Man får en Giro i posten ja, om med en gang den er betalt så sender de. Jeg vet, og har ikke annet å si enn at Autospar.no er bra på levering og svært bra service! Har selv bestillt en haug med masse deler fra dem, og ikke en eneste klage å komme med. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Man får en Giro i posten ja, om med en gang den er betalt så sender de. Jeg vet, og har ikke annet å si enn at Autospar.no er bra på levering og svært bra service! Har selv bestillt en haug med masse deler fra dem, og ikke en eneste klage å komme med. Mvh Tommen Det er bra å høre. Har en kamerat som har handlet endel der, er ikke annet enn bra å høre. Får jeg gode erfaringer med de så får de nok mer penger i fremtiden Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Bare for å informere, så har dette vært ukens tilbud i over ett år... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Bare for å informere, så har dette vært ukens tilbud i over ett år... Jeg fikk det ihvertfall til 1999 Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 handla for en del tusinger på autospar jeg og, men har i det siste begynt og fått dårligere og dårligere erfaring med dem.. dårlig service fra folka og elendige leveringstider (oppmot 2 måneder) hadde en ordre inne, som jeg sa fra meg, grunnet jeg hadde venta 2 måneder på vara så er vel slutt for min del med handling på autospar Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Har fått det allerede, må hentes. De sendte det på tirsdag, fikk lapp i går. Så jeg henter det i dag. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Noorm. Har du fått tak i fanger? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 *offtopic* Nå har jeg fått meg et sett fangere i garasjen, men vil gjerne lakke dem før jeg setter dem på.. Noen som tør å gjette seg fram til hva det vil koste meg å få midten av frontfanger, og nedre del av bakfanger lakkert på ærlig vis? Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg bestillte Lykter og en del andre ting for 2 uker siden, Fortsatt ikke fått giro i posten.. Første gang jeg har noe negativt å si .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Er vel bare hvis man bestiller 90-fangerne man skal forhåndsbetale? Men uansett så er det bare å ringe ansvarlig for internettbestillingene (hyggelig fyr), og spørre hva som skjer, evt så sender han deg faktura på mail. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Er vel bare hvis man bestiller 90-fangerne man skal forhåndsbetale? Men uansett så er det bare å ringe ansvarlig for internettbestillingene (hyggelig fyr), og spørre hva som skjer, evt så sender han deg faktura på mail. Det som det står forhåndsbetaling på må forhånds betales. Måtte forhåndsbetale hele pakka. Han sender deg faktura på mail hvis du spør. Kjempe fornøyd med servicen Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg