Gå til innhold

girkasseproblem (th-350)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

var ute å kjørte med trans amen i går da jeg la den i 1 for deretter å dra opp til 3 gir. men det skjedde noe galt i kassa som gjorde at den ikke ville gire opp. fikk den inn på parkeringsplassen på aker brygge og prøvde å finne feilen. det er ikke noe "hakk" når jeg leggern feks fra park til drive og jeg kan glemme å prøve å legge den i 1 eller 2. jeg tror vaiern har ryki. det hele endte opp med at jeg måtte kjøre på første giret fra oslo til nesodden. turen pleier å ta ca 25 min men jeg brukte ca 2 timer. dette kom selvfølelig på verst mulig tidspunkt, siden jeg skal ha med bilen på 4de juli cruising på lillestrøm på mandag. er det noen i Akershus som kan hjelpe meg med å fikse dette???

-Mr.Transam-

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å kjørte med trans amen i går da jeg la den i 1 for deretter å dra opp til 3 gir. men det skjedde noe galt i kassa som gjorde at den ikke ville gire opp. fikk den inn på parkeringsplassen på aker brygge og prøvde å finne feilen. det er ikke noe "hakk" når jeg leggern feks fra park til drive og jeg kan glemme å prøve å legge den i 1 eller 2. jeg tror vaiern har ryki. det hele endte opp med at jeg måtte kjøre på første giret fra oslo til nesodden. turen pleier å ta ca 25 min men jeg brukte ca 2 timer. dette kom selvfølelig på verst mulig tidspunkt, siden jeg skal ha med bilen på 4de juli cruising på lillestrøm på mandag. er det noen i Akershus som kan hjelpe meg med å fikse dette???

-Mr.Transam-

Er det ikke enlink forbindelse fra girkasse overføringen til motorrommet og vidre inn på rattstammen din, der sitter en strømbryter som gjør det slik at du ikke kan starte bilen i gir. Jeg hadde ihvertfall en slik på min Camaro, og så ulike er vel ikke disse bila. blir kansje litt tungvint å rote under panseret når du skal sjalte gir med dette er til bruk i nødsituasjoner.

:cab

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider