CarFreak! Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Aner jeg litt frekk-heter her.... knock neida...syns det er bra folk har forskjellige meninger om bilen min..... en liten frekkhet kanskje :rolleyes: synes bimmer'n din er tøff =) men kan ikke si at det er den feteste jeg har sett ;) sykla forbi den i dag btw, når den stod utenfor huset ditt, ganske pimp;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisKrogstad Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Her er min. 2005 S60 med 20" OZ felger og Pirelli Pzero nero 245/30-20". bikkja ligger og sover i bakgrunnen på det øverste bildet. Trøtting. Siter BMW 320DAT ESS tuklet med. Bilstein understell 20" Black edition felger Double exhaust 2x4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Synes den er rå jeg! hellothere Takker og bukker..:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 en liten frekkhet kanskje :rolleyes: synes bimmer'n din er tøff =) men kan ikke si at det er den feteste jeg har sett ;) sykla forbi den i dag btw, når den stod utenfor huset ditt, ganske pimp;) må stoppe da, å hilse på..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 syns også bilen din er rå eirik. fikk sett den live på rudskogen og de felga og lakken er rå!! btw: funnet ut noe om rallyfronten? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Vagen: Utrolig fet celica! Vil si det er den penest jeg noen gang har sett!! ChrisKrogstad: Rå S60, utrolig pen den også! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Her er noen bilder av min svarte Civic VTi HB. :) Den røde er en VTi også. Kompis av meg. Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Legge ut ett par jeg å da :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Veldig fin S60 ChrisKrogstad! Kunne tenkt meg en S40 eller S60 selv. Vel, her kommer noen sensommer bilder av bilen min. Har akkurat kjøpt digitalkamera så da må jeg bare få lagt ut litt bilder. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hei texx. cool golf, vældi låg. Hvilket merke er felga dine? har sett sånne en gang før på en corrado. Veldig tidsriktig med revolution nav, men har aldri sett ekte vare med så bred og blank kant.... har lyst på slike sjøl, men de må ha boltsirkel 5x98 el 5x100 og ha mellom 15 og 20mm innpress. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hei texx. cool golf, vældi låg. Hvilket merke er felga dine? har sett sånne en gang før på en corrado. Veldig tidsriktig med revolution nav, men har aldri sett ekte vare med så bred og blank kant.... har lyst på slike sjøl, men de må ha boltsirkel 5x98 el 5x100 og ha mellom 15 og 20mm innpress. Schmidt felger hvis jeg ikke tar grundig feil? husker dog ikke hva modellen heter :( :microsoft Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbird Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 BMW 535i [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 syns også bilen din er rå eirik. fikk sett den live på rudskogen og de felga og lakken er rå!! btw: funnet ut noe om rallyfronten? Takker for det..:) lakken er noe dritt....gikk forbi en hund intill bilen min i går endte med 4 riper....fargen spiser riper....:( Ang. rallyfronten har jeg ikke funnet ut så mye mer en grillen desverre..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 verken verdens fineste eller beste bil, men her er den nå, nyvasket i skumringen :) Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Savner 90`n min når jeg ser sånne bilder :( Og lyden.... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg