Gå til innhold

Skal ha ny bil, forslag? fra 0-80 000..

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

Vet det har vært mange sånne tråder før.. Men nå skal jeg ha meg ny bil, derfor vil jeg høre noen forslag :) Krava er Bakhjulsdrift, soltak, bensinbil. Vil ha noe nyere, så det går ann å få tak i litt til bilen..

Har tenkt mye på Mazda Mx-5 og bmw e36 320i..

EDIT: Vil IKKE skru mye.. bør være grei forsikring og ikke bruke altfor mye bensin. Helst original.

Mvh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nissan 200sx s13,volvo 740 turbo.

Forsikring på 200sx er døfødt.. Vil ikke ha stor volvo.

Vil ha det, eller.. må ha det :P, vil ikke tilbringe resten av undomstia i garasjen :P så no sånn spesiell bil blir det ikke.. Bilen må jo være ett prosjekt, den der er jo ferdig og ;)

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir E36 320i Coupe.. kommer disse i forskjellige utgaver? Noen forskjeller i årsganger og sånt?

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is er en helt kurrant bil ja.. Det kommer fra en som egentlig ikke kan fordra BMW.. Men denne modellen er untaket :thumb .

Pene biler, som har en helt grei motor, og utstyrsnivå.. Mener å huske at det er 140hk i 318is utgaven, så du kommer deg helt greit fra A til B liksom..

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is er en helt kurrant bil ja.. Det kommer fra en som egentlig ikke kan fordra BMW.. Men denne modellen er untaket :thumb .

Pene biler, som har en helt grei motor, og utstyrsnivå.. Mener å huske at det er 140hk i 318is utgaven, så du kommer deg helt greit fra A til B liksom..

Vil ha 6er jeg ;)

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en 325 til den prisen er ofte veldig sliten, så ikke noe å satse på. annen ting er forsikringen.

E36 320 til den prisen blir veldig bra. og forsikringen er ikke så gal. Så jeg mener dette er den som passer best i den klassen.

Mitt forslag er 325 sedan kontra 320 coupe, da vil jeg tippe at man finner sånne med samme km og år på seg til ca samme pris. Eller mener du at en f.eks: 93 325 sedan er generelt mer sliten enn en 93 320 coupe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en ting til, bortsett fra det faktum at 6'er er grommere, så er det faktisk i de mest bmw-belastede områdene i norge, billigere åforsikre en 320 coupe enn en 318is.... skyld på dem som kræsjer og stjeler

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider