Gå til innhold

Første bil

Ranger emnet

tricket

Anbefalte innlegg

helpme skal kjøpe meg bil som jeg skal ha til herje bil og til og ha annlegget i..

prisklasse.. maks..12 000

ikke høy forsikring..

yter godt (dvs. går frammover)

samme om det er diesel ele bensin (helst diesel)

ikke gammel

lett

Turbo (må ikke)

PS:: må være på vestlandet, helst sogn og fjordane eller hordaland...

skal style den så den må være av en vaneleg type

Yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helpme skal kjøpe meg bil som jeg skal ha til herje bil og til og ha annlegget i..

prisklasse.. maks..15 000

ikke høy forsikring..

stor motor/yter godt

samme om det er diesel ele bensin (helst diesel)

ikke gammel

lett

Turbo

skal style den så den må være av en vaneleg type

Ikke høy forsikring, skal gå gått og turbo. hørtes ikke billig ut..

Søk litt rundt på forumet.. nok av slike poster..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke høy forsikring, skal gå gått og turbo. hørtes ikke billig ut..

Søk litt rundt på forumet.. nok av slike poster..

må ikke være turbo..men det jeg mener med att "skal gå gått" er att det skal flytte på seg.. skal jo brukes som herje bil..

nb...: VESTLANDET

Yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har missforstått noe..."ikke gammel og i bra stand" har INGENTING med 12 000kr å gjøre...

hehe. stemmer bra det du:)

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

voldsomt så folk skulle henge seg opp i kriteriene her da! klart du kan style en bil, og ha den som herjebil! mantaen jeg hadde lå mer brett enn rett, og den var da styla. ikke gammel var kanskje litt mye å be om, men i fin stand for 12k er godt mulig.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil som går godt, og er pålitelig og billig er Corolla GT AE82. De er produsert fra 83-87. De finnes ned til 12.000 kr. Bare sjekk for rust. Det er svakheten. Så lenge du steller den godt. (oljeskift og vask) går fint lite i stykker. Den er også en grei bil å bygge anlegg i, og veldig enkel å skru på, selv om man egentlig ikke trenger å skru noe særlig. 940 kg, 123hk. Lett å trimme.

Det er ett stort minus med GT. Det er at de er litt i overkant inspirerende å kjøre. Jeg anbefaler derfor veltebur, siden de fleste drar av en gang eller to med en slik bil... :eddie

Edit: bilde....

010.jpg

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider